|

فرهاد در فکر سومین خارجی؛ بمبی دیگر در راه است؟!

استقلال در نیم فصل یک بازیکن خارجی دیگر جذب می کند.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال روز گذشته و در جریان هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر با ۳ گل تیم پدیده را از پیش رو برداشت تا به یکه‌تازی اش در جدول رده بندی این فصل ادامه دهد. شاگردان فرهاد مجیدی ۲۵ امتیازی شده و بالاتر از سایر رقبا، به تنهایی صدر جدول را در اختیار گرفته اند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو؛ استقلال در حالی از سد پدیده گذشت که بالاخره پای رودی ژستد، مهاجم جدید و خارجی این تیم هم بعد از قریب به ۵۰۰ دقیقه بازی برای این تیم به گل باز شد. پیش از ژستد، کوین یامگا هم برای استقلال موفق به گلزنی شده بود تا حالا هر دو بازیکن خارجی استقلال اسمشان در فهرست بازیکنان گلزن این تیم دیده شود.

البته آنطور که از شواهد امر پیداست جمع خارجی‌های استقلال به زودی از عدد ۲ به ۳ خواهد رسید. اگرچه پیش از این عنوان شده بود که سعید عزت اللهی در فهرست خرید احتمالی استقلال برای نیم فصل قرارخواهد گرفت، ولی حالا خبر می‌رسد که استقلال با یک هافبک خارجی مذاکراتی داشته و منتظر پاسخ است.

استقلالی‌ها که بعد از جدایی فرشید اسماعیلی، هافبک بازیسازی خریداری نکرده اند به دنبال جایگزینی برای او هستند. بازیکن خارجی و جدید استقلال یک هافبک بازیساز است که مذاکره با او، روز گذشته به تایید فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال هم رسید. هنوز جزئیات بیشتری از بازیکن جدید استقلال به بیرون درز نکرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها