|

حرف های عجیب حامد لک بعد از بازی با ذوب آهن؛ کنایه به بیرانوند؟!

حامد لک که کم مصاحبه می‌کند، بعد از پایان بازی با ذوب آهن صحبت های عجیبی در جمع خبرنگاران زد.

لینک کوتاه کپی شد

گلر شماره یک پرسپولیس که سال گذشته ۱۷ کلین شیت را به جای گذشته بود با اشاره به این موضوع گفت: کلین شیت که در انتها چیزی ندارد. سوگلی نیستیم که جشنواره بگذارند و دستکش طلا بدهند. سال گذشته بیشترین کلین شیت را بدون دستکش داشتم. کلین شیت مهم نیست، مهم این است که آخر سال قهرمان شویم.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ برخی‌ها شاید تصور کرده باشند که روی صحبت حامد لک با علیرضا بیرانوند بوده باشد! گلر سابق پرسپولیس و ملی پوش کشورمان ۴ سال پی درپی توانست عنوان بهترین گلر سال ایران به علاوه دستکش طلا را ازآن خود کند اما...

در سال‌های اخیر به دلیل شیوع ویروس کُرونا مراسم بهترین‌های سال که معمولا سازمان لیگ برگزار می‌کرد، لغو شد و برهمین اساس فصل گذشته (لیگ بیستم) حامد لک نتوانست دستکش طلا را از آن خود کند. شاید یکی دیگر از دلخوری‌های پنهان حامد لک که در این مصاحبه سرباز کرده باشد مربوط به شایعات بازگشت علیرضا بیرانوند به پرسپولیس است!

علیرضا بیرانوند در نفت تهران خودش را مطرح کرد و توانست به پرسپولیس برسد تا دروازه این تیم را برای چند فصل بیمه کند. او که نقش مهمی در قهرمانی‌های پیاپی قرمز‌ها داشت، ۴ فصل پیاپی بهترین دروازه‌بان لیگ ایران شد و نهایتا به آنتورپ بلژیک رفت. بیرو در بلژیک درخشش لازم را نداشت تا با قراردادی قرضی، راهی بواویشتای پرتغال شود. او در پرتغال نسبتا عملکرد بهتری داشته، اما این روز‌ها زمزمه تمایل گل محمدی به خرید یک دروازه‌بان به گوش می‌رسد و نام بیرانوند هم مطرح است.

یحیی گل محمدی هم شاید بدش نیاید که شاگرد قدیمی خودش را دوباره به پرسپولیس بیاورد و خیالش از بابت دروازه راحت شود. همین زمزمه‌ها و حرف و حدیث‌ها درخصوص بازگشت علیرضا بیرانوند احتمالا عامل اصلی مصاحبه اخیر حامد لک بوده باشد.

دروازه‌بانی که در دو فصل اخیر عملکرد قابل دفاعی داشته است و دوست ندارد برایش هر هفته رقیب جدید بتراشند!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی