|

ستاره استقلال در آستانه محرومیت

مرادمند با دریافت کارت زرد در بازی با شهرخودرو، ممکن است یکی از ۳ دیدار دشوار و متوالی استقلال را از دست بدهد.

لینک کوتاه کپی شد
1

حسین مرادمند رکورددار دریافت کارت زرد در لیگ بیست و یکم محسوب می شود و در ۹ دیداری که برای استقلال به میدان رفته، تاکنون ۶ بار از داوران کارت زرد گرفته و حالا این بازیکن در خطر از دست دادن یکی از دیدارهای حساسی است که آبی ها در پیش دارند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ این مدافع باتجربه در سه هفته متوالی برابر تراکتور، فجرسپاسی و نساجی کارت زرد گرفت و پس از اینکه در شهرآورد پایتخت نیز از موعود بنیادی فر یک اخطار را دریافت کرد، ۴ کارته شد و دیدار برابر پیکان را از دست داد تا عارف آقاسی به جای او وارد ترکیب اصلی شود.

در حالیکه به نظر می رسید مرادمند در بازگشت از محرومیت در بازی های تیمش خویشتن دار باشد اما اینگونه نبود و این بازیکن در دو بازی گذشته تیمش دوباره از داوران اخطار دریافت کرد. این بازیکن هم در بازی با سپاهان و هم در تقابل روز گذشته مقابل شهرخودرو کارت زرد گرفت و حالا در خطر محرومیت دوباره قرار دارد.

آبی پوشان باید روز چهارشنبه در دیداری حساس و مهم به مصاف فولاد خوزستان بروند. پس از این دیدار، آلومینیوم در اراک و مس رفسنجان نیز در تهران حریفان بعدی استقلال به شمار می روند. مرادمند مشکلی برای همراهی تیمش در دیدار برابر فولاد ندارد اما اگر در این بازی کارت زردی دریافت کند، در دیدار سخت و دشوار مقابل تیم رسول خطیبی در اراک غایب خواهد بود و یا اگر این اتفاق در بازی با آلومینیوم رخ دهد، آنگاه مرادمند از بازی با مس رفسنجان محروم می شود.

به هر شکل باید دید مرادمند می تواند دو دیدار برابر فولاد و آلومینیوم را بدون دریافت اخطار پشت سر بگذارد تا در هر ۳ دیدار حساس و مهم تیمش شرکت داشته باشد یا او در یکی از این بازی ها با دریافت اخطار سوم محروم می شود. البته ناگفته نماند استقلال سیاوش یزدانی، محمد دانشگر و عارف آقاسی را به عنوان مدافع تخصصی در اختیار دارد و روزبه چشمی نیز می تواند در این پست به میدان برود و حتی در صورت محرومیت مرادمند، فرهاد مجیدی مشکل چندانی برای انتخاب ترکیب تیمش نخواهد داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها