|

دو ابهام بزرگ یحیی برای بازی با سپاهان

غیبت مسعود ریگی در ترکیب ابتدایی و نبود محمدرضا حسینی، از مهم ترین دغدغه های سپاهان در بازی با پیکان بود.

لینک کوتاه کپی شد

شب گذشته در حالی سپاهان مقابل پیکان با نتیجه 2 بر 1 شکست خورد که شاهد تغییرات قابل توجهی در ترکیب این تیم بودیم،که یکی از این تغییرات نیمکت نشینی مسعود ریگی بود و دیگر تغییر مهم عدم حضور محمدرضا حسینی در میان نفرات تیم بود. البته در این بین نبود گئورگی گولسیانی نیز در قلب خط دفاعی به شدت احساس شد،  اما این بازیکن با پشت سر گذاشتن محرومیت در دیدار برابر پرسپولیس می‌تواند برای طلایی پوشان اصفهانی دوباره بازی کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ در میان این سه تغییر اما حضور نداشتن مسعود ریگی در ترکیب اصلی نکته بسیار مهمی بود و برخلاف بازی های قبلی این جلال علی محمدی بود که در کنار محمد کریمی به عنوان دو هافبک دفاعی تیم کار کردند. ریگی یکی از مهم ترین خریدهای سپاهان بود و محرم نویدکیا بارها به تمجید از این بازیکن پرداخته است؛ با این حال اینکه این هافبک در مصاف با پیکان حضور نداشت، خیلی عجیب بود و باید دید دلایل فنی داشته یا موضوعات دیگر باعث نیمکت نشینی شماره 6 طلایی پوشان شده است.

نکته دیگر عدم حضور محمدرضا حسینی بود که در ده مصاف اخیر بازیکن ثابت سپاهان بوده است و به یکباره پس از شکست مقابل استقلال از فهرست تیم خارج شد؛ در مورد حسینی هم هنوز معلوم نیست که غیبت عجیبش دلایل فنی داشته یا مسائل دیگر در این موضوع دخیل بوده است. 

تیم فوتبال سپاهان روز چهارشنبه دیدار بسیار مهمی را در چارچوب هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر در اراک مقابل پرسپولیس پیش رو دارد و قطعا اینکه شرایط این دو بازیکن دراین چند روز به چه شکل خواهد بود، از سوالات بسیار مهم گل محمدی و کادر فنی پرسپولیس خواهد بود

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها