|

فرهاد مهاجمانش را انتخاب کرد؛ آسمان خراش ها!

استقلال در حالی برابر پدیده به برتری ۳ بر صفر رسید که زننده ۲ گل از ۳ گل این تیم مهاجمان قد بلند بودند.

لینک کوتاه کپی شد

تیم فوتبال استقلال در هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر در مشهد مقابل پدیده به میدان رفت و در پایان نیز به برتری ۳ بر صفر رسید تا با توجه به شکست خانگی سپاهان مقابل پیکان، با ۳ اختلاف امتیاز نسبت به این تیم در صدر جدول قرار گیرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از مهر؛ بعد از آنکه آرمان رمضانی در جام حذفی بازی خوبش را با زدن یک گل تکمیل کرد، مجیدی تصمیم گرفت برای اولین بار در این فصل از این مهاجم بلند قامت در ترکیب اصلی تیمش استفاده کند و رمضانی را به عنوان زوج ژستد در خط حمله به کار گیرد.

شاید این انتخاب از آنجایی که این دو مهاجم در بازی شباهت‌های زیادی به هم داشتند تصمیمی اشتباه به نظر می‌رسید، اما در همان پایان نیمه اول مشخص شد این تغییر استراتژی در نهایت به سود استقلال بوده است.

مجیدی برای اولین بار دو مهاجم بلند قامت و سرزن را به عنوان زوج خط حمله تیمش به کار گرفت و این مهاجمان بارها روی دروازه حریف خطرساز شده و در نهایت هم هر کدام از آنها یک بار موفق به گلزنی شدند تا استراتژی استفاده از مهاجمان بلند قامت در استقلال جواب دهد.

آبی پوشان در هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر روز جمعه در مشهد به میدان رفتند و توانستند میزبان شان پدیده را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهند. در این بازی جعفر سلمانی، رودی ژستد و آرمان رمضانی برای استقلال گلزنی کردند و در پایان این هفته آبی پوشان با ۲۵ امتیاز به صدر جدول صعود کردند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها