|

پرسپولیس ترسید و از استوکس شکایت نکرد!

استوکس یکی از تازه ترین خارجی هایی است که به صف شاکیان پرسپولیس اضافه شده است.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس در بین مبالغی که به عنوان محکومیت به طلبکارانش در نظر می گیرد متاسفانه باید طلب استوکس را هم پرداخت کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ در حالی که پیش از خرید استوکس، افراد و رسانه های زیادی به مدیریت وقت باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بودند این بازیکن کلاه بردار است و تنها برای دریافت پول به باشگاه ها می رود و پس از چند بازی از آن ها جدا می شود اما این بازیکن در نهایت به پرسپولیس پیوست و تنها پس از چند بازی در حالی که اجازه ای از باشگاه نگرفته بود تیم را ترک کرد.

نکته جالب قضیه این است که بازیکن خارج از قرارداد خود بدون اجازه باشگاه ایرانی را ترک کرد و اگر در آن زمان باشگاه پرسپولیس از این بازیکن شکایت می کرد و گزارش این اقدام او را به مراجع قانونی می داد خبری از محکومیت 80 هزار دلاری سرخ ها نبود اما به دلایلی که حدس زدنشان هم سخت نیست از داخل باشگاه اراده ای وجود داشت که این گزارش ها داده نشود و حالا روی همین کم کاری، باشگاه 80 هزار دلار محکوم شده است و باید به بازیکنی که بیش از چند بازی برایش بازی نکرده و خارج از قرارداد تیم را ترک کرده، پول بدهد.

َآنتونی استوکس بعد از پایان اردوی پرسپولیس در امارات همراه سرخ پوشان به تهران برنگشت. او در ظاهر 24 ساعت از یحیی گل محمدی مرخصی گرفت اما نزدیک به 24 ماه از آن روز گذشته و هنوز استوکس به ایران برنگشته است. همان زمان بارها رسانه ها نوشتند در قبال بازیکن کلاهبرداری مثل استوکس، پرسپولیس باید دست پیش را بگیرد و از او شکایت کند اما به نظر می رسد آن هایی که از 150 هزار دلار پیش قسط استوکس سهمی برده بودند، از ترس این که بازیکن خارجی دهان باز کند و داستان پورسانت را بگوید، جلوی شکایت از استوکس را گرفتند و این بازیکن هم با کمال وقاحت بعد از شیوع ویروس کرونا نامه نگاری های متوالی با باشگاه پرسپولیس را شروع کرد. یک بار مدعی بود 20 هزار دلار از قراردادش را می خواهد، بار دیگر ادعا می کرد چون فرودگاه بسته است نمی تواند به ایران بیاید و هر بار با این نامه ها برای خودش مدرک درست می کرد و در کمال تعجب باشگاه پرسپولیس به جای آن که از او بابت کلاهبرداری و این نامه نگاری های مشکوک شکایت کند دست روی دست گذاشت تا امروز بازیکنی که هیچ فایده ای برای سرخ ها نداشت 80 هزار دلار دیگر به جیب بزند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها