|

تیم فرهاد، بهترین استقلال تاریخ لیگ برتر شد

استقلال با برد 3 بر 0 برابر پدیده در صدر جدول قرار گرفت و موفق شد بهترین عملکردش تا پایان هفته یازدهم در تاریخ لیگ برتر را به ثبت برساند.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال با غلبه بر پدیده در رتبه نخست جدول ایستاد و با اختلاف ۳ امتیاز نسبت به تیم دوم، از سایر رقبا سبقت گرفته است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال360؛ کارنامه شاگردان فرهاد مجیدی در بسیاری از موارد برای استقلال تا این مقطع از فصل در تاریخ لیگ برتربی‌نظیر بوده و حتی در برخی از شاخص‌های آماری در زمره طلایه‌داران ادوار لیگ قرار گرفته است.

بیشترین امتیاز با حفظ رکورد شکست ناپذیری

اندوخته استقلال در پایان هفته یازدهم به ۲۵ امتیاز رسید که این بیشترین میزان امتیاز استقلال در لیگ برتر تا این مقطع از فصل است. استقلال در لیگ یازدهم تا هفته یازده، ۲۳ امتیاز داشت که تا پیش از این بهترین عملکرد استقلال محسوب می‌شد.

 استقلال در این دیدار هم بازنده نشد تا روند بی‌شکستی این تیم حفظ شود. این نخستین بار است که در تاریخ لیگ برتر استقلال تا هفته یازدهم مغلوب تیمی نشده است. بهترین رکورد استقلال پیش از این به لیگ نهم باز می‌گردد که در هفته یازدهم اولین شکست فصل را برابر استقلال اهواز متحمل شد.

استقلال در لیگ بیست و یکم، ۷ برد داشته که به صورت مشترک با چند دوره دیگر بهترین آمار این تیم در ادوار مسابقات است. تفاضل گل استقلال 14+ است که بهترین تفاضل گل این تیم تا پایان هفته یازدهم در تاریخ لیگ برتر است.

استقلال امیدوار به ثبت رکوردهای بی‌نظیر دفاعی

همانطور که اشاره شد، آمارهای ثبت شده استقلال در این فصل از جمله آمار برجسته این مسابقات محسوب می‌شود. استقلال در شرایطی ۲۵ امتیاز با تفاضل گل 14+ دارد که فقط چهار تیم از استقلال لیگ بیست و یکم عملکردی بهتر داشته‌اند. بارزترین ویژگی استقلال کارنامه دفاعی این تیم است. استقلال تنها ۲ گل خورده که این کمترین گل خورده یک تیم تا هفته یازدهم در تاریخ لیگ برتر است که در این رکورد با آلومینیوم این فصل و سپاهان لیگ نخست شریک است. استقلال و آلومینیوم ۹ کلین‌شیت دارند که در این آمار هم به همراه سپاهان لیگ یکم رکورددار تاریخ لیگ برتر هستند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها