|

جاودانی: سال گذشته پرسپولیس برنده دیدار با سپاهان اعلام شد نظم مسابقات به هم نخورد؟

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفته است که اظهارات بازیکن گابنی گل گهر متناقض بوده.

لینک کوتاه کپی شد

رضا جاودانی با اشاره به فشارهایی که به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بعد از اعلام رای پرونده بازیکن گابنی گل گهر وارد شده است، گفت: به هر حال کسی که می‌خواهد آب‌تنی کند، خیس می‌شود. طبیعی است که بعد از صدور یک رای، یک طرف راضی نباشد. در این شکی نیست اما برایم جالب است که چرا باشگاه‌های دیگر تا این اندازه پیگیر هستند. آنقدر که این باشگاه‌ها پیگیر هستند، خود گل گهر سخت نمی‌گیرد!

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از مهر؛ وی ادامه داد: عنوان کرده‌اند که نظم مسابقات لیگ با این حکم کمیته انضباطی به هم می‌خورد. چرا سال گذشته که بازی پرسپولیس با سپاهان با نتیجه ۳ بر صفر به سود پرسپولیس اعلام شد، ما در آن پرونده هم با وجود اینکه سپاهانی‌ها داخل ورزشگاه بودند، مُر قانون را عمل کردیم. این حرف‌ها ارزشی ندارد.

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: کاری که کردیم بی سابقه بوده است. همین که اصالت ایمیل‌ها (در استعلام بازی ملی بازیکن گابنی گل گهر) را رد کردیم، کار بزرگی بود. ان شاءالله که ما اشتباه کرده باشیم. نمی‌خواهیم هیچ حقی از هیچ باشگاهی ضایع شود.

جاودانی درباره اظهارات این بازیکن گابنی در کمیته انضباطی هم تصریح کرد: او خیلی متناقض صحبت کرد و فهمیدن ماجرا کار سختی نبود.

وی همچنین در واکنش به اعتراض روز گذشته امیر قلعه نویی به رای کمیته انضباطی و اینکه گفته بود "تعجب می‌کند چرا اینقدر رای زود صادر شده است" اظهار کرد: ماجرا به اندازه کافی شفاف بود. باید چه زمانی رای می‌دادیم؟ می‌گذاشتیم آخر فصل رای را صادر می‌کردیم؟ به هر حال کمیته استیناف هم به شکایت گل گهر رسیدگی می‌کند و می‌بینند که چه اتفاقاتی افتاده است.

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال افزود: شاید چک کردن مدارک زیاد طول بکشد؛ شاید هم کم. این دست من یا افرادی که رسیدگی می‌کنند نیست. ضمن اینکه پلیس فتا هم با هیچکس شوخی ندارد. آنها در این ماجرا ذی نفع نیستند و خودشان هم دنبال جاعل مدارک هستند.

جاودانی یادآور شد: به همین خاطر ما این پرونده را به دادگستری ارجاع دادیم. قبلاً هم سابقه داشته است پرونده‌ای را به دادگستری بفرستیم ولی در این حد حساسیت نداشته است.

وی همچنین درباره اینکه گفته می‌شود بازیکن گابنی با وجود نداشتن رزومه ملی بازیکن با کیفیتی است، تصریح کرد: چه ارتباطی دارد؟ مثلاً «ادن هازارد» بازیکن با کیفیتی است ولی وقتی به رئال مادرید رفت افت کرد. این دلیل نمی‌شود که بگوییم او کیفیت ندارد. آدم یک چیزهایی می‌شنود که پشیمان می‌شود چرا در فوتبال کار می‌کند. باید قانون را رعایت کرد.

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در پایان در خصوص اعلام باشگاه گل گهر مبنی بر شکایت به کمیته استیناف برای تجدیدنظر در رای گفت: تا الان (بعدازظهر شنبه) چیزی به دست ما نرسیده است. ممکن است این درخواست به آقای کامرانی فر (دبیر فدراسیون فوتبال) رسیده باشد ولی هنوز به استیناف و کمیته انضباطی ارجاع نشده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • علی ارسالی در

    یه کلام بگو استقلالیم چرا موضوع رو اینقدرپیچیده می کنی

  • کریم ارسالی در

    اولاکه همه مردم ایران داستان این حکم مسخره راخوب میدانند وهرچه حرف مفت هم بزنی غیرازاینکه خودتان رابیشترلوبدهید ومامطمئنترشویم سناریو ست وامکان هم ندارد رای عوض شود بیشترمیشودازنظرحقوقی باید قرارموقت عدم استفاده ازبازیکن گابنی صادرمیشد ازطرق پلیس محترم فتا ودیگرارگانها تحقیقات کامل انجام میشسد هرچه طول میکشید اشکال نداشت بعد رای داده میشد هرچند این برای پرونده های قانونی است که کسی دنبال عدالت باشد نه این سناریوی مسخره که مافیای فوتبال نوشته شده مگرمیشود به بهانه اینکه ممکنه فصل تمام بشه جکمی خلاف وباعجله داد مگراینکه به قول صدری عضوکمیسیون استیناف که گفت من درجریان هستم خوب رایی صادرشده وجلوجلو همه رالوداد که این سناریو ادامه دارد ورای عوض نمیشه باشد چرادرمورد اینهمه پرونده امثال ویلموتس خفه خون گرفته بودید شماکه سالهاست دراین کمیته مثلا انظباطی چمباده زدید بروید ازخدابترس که حتمایه جایی یقه خودت وخانواده ات رامیگیرد دشمنی شما مخصوصا تو باقلعه نویی ا کاملا آشکاراست دل قلعه نویی شکسته وخداآه اورامیگیرد صبر کن تاقهرخداوند راببینی وای به حالت که این همه حق الناس بگردن داری پیامبراکرم میفرماید مسلمان کسی است که دیگران ازدست وزبانش درامان باشند کاش کمی ازخداوقهروانتقامش میترسیدید وبرای لقمه نانی آنهم برای خوشحالی دیگران این همه مدیونی به گردن نمیگرفتی ملت ایران حرفهای مفت شماوقلم به مزدان امثال توراباورندارند چون دروغ به دل نمینشیند من ازطرف میلیونها هوادارفوتبال ومردم ایران ازشماکه این خبررادرسایتتان گذاشته اید خواهش میکنم مطلبی درهمین مواردی که بازیکنها ومربیان خارجی امثال ویلموتس ازکمیته انظباطی بپرسید چذا این چند ساله خفه بودند ممنون

  • شاپور ساسانی ارسالی در

    یکی به این عقل کل بگه که بازی پرسپولیس ،سپاهان جام حذفی بود و منتفع و متضرر فق پرسپولیس و سپاهان بودند
    لیگ با جام حذفی فرق میکنه سواد فوتبال ندارید از روی هوچیگری سخن نگویید لطفا جدا اگر استیناف رای رو نشکست تیمهای حاضر در لیگ باید به ای اف سی و فیفا مراجعه و دادخواهی کنند .جریمه کردن گل گهر و بازیکن آنها نباید حق دیگران را پایمال کند .و اما چرا استقلالی ها به جای نتیجه گرفتن در زمین و قهرمانی شرافتمندانه به دنبال بامبول بازی هستند یعنی پاک باز بودن بهتر از اینهمه دغل بازی برای یک جام نیست

  • Asefselajegheh ارسالی در

    اقای جاودانی اخه رای پرونده پرسپولیس چه ربطی به بازیکن گلگهر داره اون تیم سپاهان تو زمین نیومده .
    اگه مثال برا این موضوع میخواهی بیاری پاتوسی رو‌ مثال بزن

  • ناشناس ارسالی در

    مدیر عامل گل گهر انصراف بده از فوتبال. تیم منحل کن

  • نیما ارسالی در

    آن پرونده فرق میکردوسه امتیازبرای یک تیم بوداینهشت امتیازبرای سه تیمه همه میداننددلیل این سناریوزدن قلعه نویی است امیرم خداراداردوبترسید ازقهرخداهرچندشما،،،،،،،،،،،،،،،؛

  • مصطفی ارسالی در

    متاسفانه در هر زمانی کمیته ی انضباطی بر اساس قانون و انچه مشخص شده رای صادر میکنه معتزضین جوزواجوری پیدا میکنه و مدعی ایرادهای بنی اسرائیلی میشوند که مرغ پخته خنده اش میگیره در اینکه تخلفی بوده و حکمی صادر شده چه خوشمون بیاد یا بدمون ییاد اینقدر دنبال پیدا کردن راهی برای تخریب و یا بهونه نباشیم هر تیمی فکر بازیها و امتیازات خودش باشه میتونه برا خودش اوچیزی که استحقاقشو داره کسب کنه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها