|

با ستاره جدید استقلال آشنا شوید؛ گلزن و پاسور!

رودی ژستد هر هفته بازیکن بهتری می شود و در بازی با پدیده هم اولین گل خودش در لیگ برتر را به ثمر رساند

لینک کوتاه کپی شد

رودی ژستد پس از چند نمایش خوب در ترکیب استقلال، این هفته موفق شد اولین گلش را هم بزند. ژستد مقابل پدیده در دقیقه بیست و چهارم، زننده گل دوم آبی‌پوشان بود. اتفاقی که طلسم گل نزدن مهاجم فرانسوی استقلال در لیگ برتر را شکست. ژستد پیش از این، در 475 دقیقه بازی با پیراهن استقلال، نتوانسته بود دروازه حریفان را باز کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرتاک نیوز؛ رودی ژستد، کارش در استقلال را پر انتقاد آغاز کرد و حالا، به یکی از ستاره‌های این تیم تبدیل شده است. ستاره‌ای که طرفداران این تیم، امیدوارند روزهای خوب خارجی‌های سابق‌شان را تکرار کند. ژستد کارش در استقلال را با نمایشی پرانتقاد مقابل فجرسپاسی آغاز کرد.

روندی که در بازی با نساجی هم ادامه داشت. استقلال در 4 بازی ابتدایی ژستد با پیراهن این تیم، هیچ بردی به دست نیاورد. فرهاد مجیدی اما، اعتقادش را به مهاجم بلند قامت تیمش از دست نداد و او هم توانست اوضاع را به نفع خودش تغییر دهد. ژستد بازی با پیکان، اولین پاس گلش را برای استقلال داد و نمایشی تاثیرگذار در خط حمله داشت.

بازی با سپاهان علاوه بر ساختن تک گل مسابقه با کنترل و پاسی دقیق، برتری هوایی را به تیمش داد. پس از دو هفته گل‌سازی، ژستد این هفته این بار با پیگیری موقعیتی که خودش از سمت چپ پایه‌گذاری کرد، موفق به گلزنی شد.

نمرات ژستد در این 7 بازی، پیشرفت او را به شکل محسوسی نشان می‌دهد. بدترین عملکرد ژستد، اولین بازی او مقابل فجر سپاسی بود که از سایت متریکا نمره 6.27 را گرفت. بهترین عملکرد او هم، مربوط به آخرین بازی با پدیده است که نمره 7.61 را دریافت کرد.

نکته جالب اینجاست که در تمام این هفت بازی، نمره ژستد روند افزایشی داشته و او در هیچ مسابقه‌ای، نمره‌ای کمتر از بازی قبل دریافت نکرده است! پیشرفتی که تاثیرش را، در نتایج استقلال هم گذاشته و آن‌ها از بردهای حداقلی هفته‌های ابتدایی، به بردهای مقتدرانه و پرگل مسابقات اخیرشان رسیده‌اند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها