|

پیشنهاد میلیاردی تیم لیگ برتری به ستاره استقلال!

آرمان رمضانی مهاجم استقلال، برای دومین بازی متوالی برای تیمش موفق به گلزنی شد.

لینک کوتاه کپی شد

مهاجم استقلالی ها پس از آن که فرشته نجات فرهاد مجیدی درجام حذفی شد و جلوی حذف تیمش ازجام حذفی را برابر نود ارومیه گرفت در مشهد هم گل کاشت!

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ آرمان رمضانی موفق شد در دقیقه ۴۴ دیدار با پدیده مشهد دروازه تیم حریف را با پروازی بلند و ضربه سری دیدنی باز کند.

درهمین ارتباط شنیدیم یک تیم متمول صنعتی به این بازیکن سرزن پیشنهاد داده است که در ازای قراردادی ۱۵ میلیارد تومانی نیم فصل از استقلال جدا شده و برای یک فصل و نیم به این تیم ملحق شود!

رمضانی در هفته های گذشته در تیم فرهاد مجیدی به بازی گرفته نمی شد اما دو هفته ای می شود در جام حذفی و لیگ برتر بازی می کند و گل هم می زند.

او در دیدار حذفی مقابل نود ارومیه به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و از بزرگ ترین شگفتی جام حذفی و اوت شدن استقلال جلوگیری کرد.

رمضانی مزد بازی خوب و گلزنی اش برابر نود ارومیه را در مشهد گرفت و در ترکیب اصلی استقلال به زمین رفت تا باز هم گلزن بازی لقب بگیرد.

پیش از این گفته می شد این احتمال وجود دارد که این بازیکن در نقل و انتقالات نیم فصل از جمع آبی ها جدا شود اما با این شرایط فعلی و به رغم پیشنهاد ۱۵ میلیارد تومانی بعید است آرمان رمضانی از استقلال برود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها