|

پروین هم موافق مدیرعاملی رفیق فابریک اش در پرسپولیس نیست!

خیلی‌ها پس از صحبت‌های ضمنی در مورد مدیرعاملی رضا درویش او را رفیق صمیمی علی پروین خواندند در حالی که...

لینک کوتاه کپی شد

شنیدیم رابطه علی پروین و رضا درویش خلاف آن روزهایی که پروین در وزارت ورزش به سلطانی ‌فر توصیه می‌کرد درویش به واسطه ارتباط‌های قدرتمندی که دارد در هیات مدیره سرخ‌ها باشد، اصلا خوب نیست و رابطه آن‌ها به هیچ وجه مثل سابق حسنه نیست!

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرورزشی؛ چندی پیش نیز شرکت پیشکسوتان پرسپولیس با صدور بیانیه ای ناگهانی از ادامه مدیرعاملی مجید صدری حمایت کرد که این بیانیه ثابت می‌کند شرکتی که با پروین شناخته می‌شود بعد از آنکه متوجه شد قرار است درویش مدیرعامل پرسپولیس شود، بلافاصله واکنش نشان داد تا انتخاب احتمالی درویش از سوی وزارت ورزش، به پای پروین و شرکت پیشکسوتان نوشته نشود، چرا که پروین معتقد است درویش نمی‌تواند در جایگاه مدیرعاملی عملکرد موفقی برای پرسپولیس داشته باشد و حضور صدری بیشتر به باشگاه کمک می‌کند.

این درحالیست که هواداران و برخی پیشکسوتان پرسپولیس تصور می‌کنند رضا درویش دوست نزدیک علی پروین اسطوره این باشگاه است!

البته پروین و درویش، سال‌ها پیش با یکدیگر رابطه گرم و صمیمانه ای داشتند اما مدتی می‌شود که دیگر رفاقت سابق را نداشته و رابطه آنها به سردی گرائیده است.

برهمین اساس علی پروین در روزهای اخیر پس از جدی شدن ماجرای مدیریت رضا درویش در پرسپولیس هیچ دفاعی از دوست قدیمی‌خودش نکرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها