|

خبری مهم در خصوص بازی تیم ملی ایران با عراق

فدراسیون فوتبال تلاش می کند تا بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق در روز 7 بهمن در استادیوم آزادی با حضور تماشاگران برگزار شود.

لینک کوتاه کپی شد

این به شرطی خواهد بود که مجوز حضور بانوان در استادیوم برای این بازی از سوی مدیران بالادستی صادر شود. به این خاطر که فیفا تاکید کرده  فدراسیون فوتبال ایران در صورتی می تواند بازی های تیم ملی را با حضور تماشاگر برگزار کند که بانوان هم قادر به خرید بلیط برای تماشای بازی باشند. نکته مهم اینکه حضور بانوان در بازی های تیم ملی نباید به صورت گزینشی باشد. اتفاقی که در گذشته صورت می گرفته است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ به احتمال قوی رییس فیفا هم برای تماشای این بازی به تهران سفر خواهد کرد و می خواهد از نزدیک در جریان ساز و کارحضور بانوان در استادیوم آزادی برای تماشای بازی تیم ملی فوتبال ایران قرار گیرد. البته طبیعی است با توجه به ویروس کرونا فدراسیون فوتبال برای بخشی از ظرفیت استادیوم بلیط فروشی کند اما بخشی از این ظرفیت باید به بانوان اختصاص یابد.

تیم ملی فوتبال ایران بعد از بازی با عراق 12 بهمن میزبان تیم ملی فوتبال امارات خواهد بود واگر دیدار با عراق با حضور تماشاگر برگزار شود دیدار با امارات هم در حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال و برگزاری بازی های تیم ملی فوتبال ایران با حضور تماشاگران خانم دو مطالبه اصلی فیفا از فدراسیون فوتبال ایران است که به همین بهانه اینفانتینو بهمن ماه به تهران سفر خواهد کرد تا از نزدیک شاهد اجرای مطالبات فیفا از فدراسیون فوتبال ایران باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها