|

دلیل صدرنشینی استقلال از زبان کاپیتان سابق آبی ها

کاپیتان پیشین استقلال گفت: یکی از دلایلی که این تیم در صدر جدول مسابقات قرار دارد گل نخوردن است.

لینک کوتاه کپی شد

مهدی امیرآبادی در خصوص عملکرد تیم فوتبال استقلال در ۳ هفته اخیر لیگ برتر که منجر به کسب ۳ برد شده است اظهار داشت: استقلال شرایط خوبی پیدا کرده، اگر چه در بازی جام حذفی عملکرد تیم چنگی به دل نزد و ناهماهنگی عجیبی در تیم دیده شد ولی در بازی با پدیده شرایط فرق کرد و ظاهرا کادر فنی مشکلاتی که در مقابل ۹۰ ارومیه وجود داشت را بر طرف کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فارس، امیرآبادی افزود: مهمترین نکته در هفته‌های اخیر گل‌ نخوردن استقلال است.این تیم در مقابل تیمی چون سپاهان دروازه‌اش را بسته نگه داشت و دریافت فقط ۲ گل در ۱۱ بازی کار بزرگی است. یکی از دلایلی که استقلال در صدر جدول قرار دارد گل نخوردن است وگرنه خط حمله تیم چندان در ابتدای مسابقات خوب کار نمی‌کرد.

کاپیتان اسبق استقلال در خصوص دیدار این هفته مقابل فولاد خوزستان گفت: همه بازی‌ها سخت است و بارها گفته‌ام در لیگ برتر بازی آسان وجود ندارد. فولاد هم در ساختار دفاعی و هم در خط حمله تیمی با برنامه محسوب می‌شود و قطعا برای بازی در ورزشگاه ‌آزادی از انگیزه‌های زیادی برخوردار است. نکونام هم در سالهای اخیر نشان داده اهداف بزرگی دارد و از بازی‌های بزرگ و امتیازات آن راحت نمی‌گذرد.

امیرآبادی در پاسخ به این سوال که نظرش در مورد شایعه حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا چیست عنوان کرد: این خبر ناراحت کننده است هر چند وقتی با خودم فکر می‌کنم می‌گویم تا کی باید شاهد اینگونه حرف و حدیث‌ها در مورد دو تیم بزرگ فوتبال ایران باشیم. اگر یک بار به صورت جدی با فوتبال ایران و باشگاه‌ها برخورد شود هواداران فوتبال این همه حرص نمی‌خورند. فدراسیون فوتبال یک روز اعلام می‌کند مشکل حل شده و یک روز دیگر می‌گویند حذف دو تیم قطعی شده است.

وی تاکید کرد: خود فدراسیون هم تکلیف استقلال و پرسپولیس را نمی‌داند. هفته پیش بود که دیدم مدیران دو باشگاه بعد از جلسه در فدراسیون اعلام کردند مشکل حل شده اما دو روز پیش شنیدم این ۲ تیم حذف شده‌اند. مگر می‌شود در فاصله چند روز این اتفاق بیفتد؟ حتما مساله‌ای به گوش فدراسیون رسیده که چنین بحرانی ایجاد شده است. البته در این زمینه فدراسیون فوتبال را مقصر اصلی می‌دانم چون اگر به عنوان متولی این رشته یک بار با کل باشگاه‌ها به صورت جدی برخورد و برای آنها ضرب‌الاجل تعیین کند، آنها به سمت حرفه‌ای و قانونمند شدن می‌روند.

بازیکن اسبق تیم ملی تاکید کرد: استقلال و پرسپولیس ۲ قطب اصلی فوتبال در کشور هستند و بیشترین تماشاگران را در فوتبال آسیا دارند. چرا باید هر سال شایعه حذف آنها از لیگ قهرمانان آسیا مطرح شود؟ آیا طرفداران این تیم دو تیم برای مسئولان و فدراسیون وزارت ورزش مهم نیستند؟ تا کی قرار است با پارتی و لابی و گز هدیه دادن کار این دو تیم پیش برود؟ تا کی قرار است برای دو تیم ریش سفیدی شود؟ از نظر من دوران این مسائل تمام شده و قانون سرآمد تصمیم‌گیری ها شده است. باید از همین حالا برای حرفه‌ای شدن دو باشگاه و همچنین پرداخت بدهی آنها و رفع نواقصشان اقدام کرد تا این مشکلات پیش نیاید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها