|

چالش اصلی یحیی برای جدال بزرگ با سپاهان؛ خط هافبک!

گل محمدی برای بازی با سپاهان با چالش مهمی در میانه میدان رو به رو است.

لینک کوتاه کپی شد

هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر از روز چهارشنبه ۸ دی برگزار می‌شود که در حساس‌ترین بازی هفته تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه آلومینیوم اراک به مصاف هم خواهند رفت. این بازی جدال تیم‌های هم امتیاز دوم و سوم جدول است و ناگفته پیداست که حساسیت‌های بیشماری دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو؛ فارغ از موضوعاتی که همواره باعث شده تا این دیدار تبدیل به جدالی سرنوشت ساز شود، یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس دغدغه مضاعفی هم دارد که مربوط به ترکیب خط میانی تیمش است. پرسپولیس بعد از جدایی احمد نوراللهی همواره تغییرات مهمی در خط میانی داشته و یحیی گل محمدی سعی کرده زوج مناسبی برای میلاد سرلک در این پست پیدا کند.

پرسپولیس چند هفته‌ای را با زوح سرلک – اسدی سپری کرد، ولی از آنجا که اسدی نتوانست انتظارات را برآورده کند، این خرید جدید نیمکت نشین شد تا دوباره کمال کامیابی نیا به ترکیب برگردد. یکی دو بازی با زوج سرلک – کمال، پرسپولیس را روی نوار موفقیت برد تا اینکه مصدومیت کمال مانع از تداوم این ترکیب شد. بعد از آن، یحیی گل محمدی به محمد شریفی برای بازی در کنار سرلک در میانه میدان پرسپولیس اعتماد کرده که این بازیکن جوان هم مزد اعتماد سرمربی را داده است، ولی مشکل اینجاست که او در دیدار برابر ذوب آهن از ناحیه کتف آسیب دیده و حالا مشخص نیست به بازی با سپاهان برسد یا خیر. مشکل اصلی اینجاست که مشخص نیست اگر به بازی با سپاهان برسد آیا توان جنگیدن ۱۰۰ درصدی در میانه میدان را دارد یا نه. این موضوعی است که به تازگی تبدیل به دغدغه جدی یحیی گل محمدی برای بازی حساس با سپاهان شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها