|

حمله بی سابقه مدیرعامل سابق استقلال به پرسپولیسی ها!

عضو کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال به بیانیه باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد و آن را بچه‌گانه خواند.

لینک کوتاه کپی شد

کاظم اولیایی عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال به اطلاعیه باشگاه پرسپولیس و سایر مسائل مربوط به ماجرای حذف تیم های ایرانی از لیگ قهرمانان واکنش نشان داد:

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ علی‌رغم اینکه می‌گوییم کمیته استیناف نباید به پرسپولیس و استقلال فرصت می‌داد ولی به جهت کمک به فوتبال کشورمان به این دو باشگاه ۳ ماه فرصت دادیم تا مشکلات‌شان را حل کنند. بعد از ۲ ماه کنفدراسیون فوتبال آسیا با استناد به اطلاعیه باشگاه پرسپولیس و همینطور استقلال مبنی بر گرفتن مجوز حرفه‌ای، شروع به راستی‌آزمایی کرد.

 *AFC  گفت حالا که مجوز حرفه‌ای گرفته‌اند دیگر به زمان نیاز ندارند. کمیته استیناف به استقلال و پرسپولیس گفت با توجه به اعلام این دو باشگاه برای گرفتن مجوز حرفه‌ای، AFC زودتر به بررسی شرایط این دو باشگاه پرداخته و سؤال آنها این بوده که چرا این دو باشگاه مدارک‌شان را بارگذاری نکرده‌اند.

*اصل موضوع این است که ما واجد شرایط نیستیم. تعریف یک باشگاه این است که یک بنگاه تجاری باشد، در صورتی که ساختار باشگاه‌های ما کاملا سنتی است و این حاشیه‌ها باعث می‌شود در آینده هم متضرر شویم. باید ببینیم باشگاه‌های ما حرفه‌ای هستند و الزامات آسیا را داریم یا نه؟ اگر غیرواقع حرف بزنیم، شادی کنیم و برای خودمان دست بزنیم کار درست نمی‌شود و AFC قبول نمی‌کند و حیثیت‌مان هم زیر سوال می‌رود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها