|

سرپرست سپاهان: بازی ما با پرسپولیس 3 بر 0 شد یکپارچگی جدول لیگ از بین نرفت؟

سرپرست باشگاه سپاهان در خصوص حرف و حدیث‌ هایی که پس از رای کمیته انضباطی در پرونده بازیکن گابنی گل‌گهر به وجود آمد، حرف هایی را مطرح کرد.

لینک کوتاه کپی شد

رضا فتاحی در خصوص حاشیه های اخیر صحبت هایی را بیان کرده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فارس؛ سرپرست سپاهان در مورد حرف و حدیث‌هایی که بعد از رای کمیته انضباطی در پرونده بازیکن گابنی گل‌گهر به وجود آمد و بسیاری از کسب امتیاز در زمین صحبت کردند، اظهار داشت:‌

ما همیشه تابع قوانین و مقررات هستیم. در سال90، AFC برای رحمان احمدی کارت صادر کرد اما وقتی متوجه شدند محروم است به 48ساعت نکشید بازی را  3 برصفر کردند. صحبت‌هایی که آقایان کارشناس در تلویزیون می‌کنند و می‌گویند تیم‌های شهرستانی عاشق 3 بر صفر هستند، صحیح نیست.

فتاحی تصریح کرد:

اصلا از هوشنگ نصیرزاده انتظار نداشتم این حرف‌ها را بزند. او خودش شهرستانی است. در کاخ نیاوران تهران به دنیا نیامده که علیه شهرستانی ها موضع می‌گیرد. باشگاه سپاهان همیشه تابع مقررات است و هر رایی که کمیته انضباطی یا استیناف بدهند، می‌پذیریم.

وی با اشاره به بازی برگزار نشده سپاهان و پرسپولیس در فصل نوزدهم لیگ برتر، گفت:

در آن سال ما در ورزشگاه حاضر شدیم اما پرسپولیس حاضر به بازی نشد. گفتند قوانین اینگونه است و ما هم تبعیت کردیم. بازی سه بر صفر شد. دیروز هم رضا جاودانی اعلام کرد سپاهان در ورزشگاه حاضر شده است. آقایانی که بحث یکپارچگی جدول را پیش می‌کشند روزی که بازی ما 3 بر صفر شد، یکپارچگی جدول به هم نخورد؟ حالا امسال این اتفاق افتاده است؟

سرپرست سپاهان افزود:

سال گذشته هم کمیته انضباطی رای به محرومیت ما از بازی خانگی داد. استیناف تایید کرد و ما هم تابع بودیم. از حدود 2 ماه قبل کارگروهی را برای این بازی تشکیل دادیم. از مدیرعامل و سرمربی آلومینیوم اراک تشکر می‌کنم که زمین را در اختیار ما گذاشتند.همچنین از رئیس هیات فوتبال استان مرکزی تشکر می‌کنم که واقعا کمک کرد تا این بازی به نحو احسن برگزار شود. برای این بازی تمام سعی و تلاشمان را می‌کنیم و نتیجه دست خداست. ان‌شاالله بتوانیم با یک نتیجه خوب دل هواداران را شاد کنیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی