|

پرسپولیس بی‌خیال گلر ملی پوش شد!

پرسپولیس توانایی پرداختن رضایت نامه پیام نیازمند را ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

با جدایی رادوشوویچ و بلاتکلیفی باشگاه در قبال این دروازه بان کروات به نظر می رسد کادرفنی پرسپولیس باید به فکر جذب دروازه‌بانی در حد و اندازه های این تیم باشد. طی دو هفته اخیر نام دو گلر بیشتر از بقیه به گوش رسیده است، پیام نیازمند و رشید مظاهری.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از منیبان؛ جالب این که هر دو دروازه بان مورد نظر یحیی گل محمدی برای جدایی از تیم هایشان نیاز به رضایت نامه دارند. مظاهری باید از استقلال رضایت نامه بگیرد و به پرسپولیس بپیوندد که صدور رضایت نامه استقلال برای باشگاه رقیب تقریبا محال و نشدنی است و پیام نیازمند نیز که مبلغ رضایت نامه اش بسیار گران خواهد بود و کار باشگاه پرسپولیس برای به خدمت گرفتن این دروازه‌بان لژیونر، قطعا بسیار دشوار خواهد بود.

نیازمند که راهی تیم پورتیموننزه پرتغال شده، اگرچه هنوز به دروازه‌بان شماره یک این تیم تبدیل نشده و از وضعیت خود در سال منتهی به جام جهانی ناراضی است اما باز هم عملکردی بهتر نسبت به دروازه‌بان‌هایی چون علیرضا حقیقی و سوشا مکانی داشته و در چند بازی که برای این تیم به میدان رفته، توجه کادرفنی خود را جلب کرده است. از این رو بی شک مدیران باشگاه پورتیموننزه برای صدور رضایت نامه او مبلغ بالایی را درخواست خواهند کرد. مگر این که خود نیازمند برای حضور در پرسپولیس با این تیم همکاری کرده و از طریق مذاکرات پیوسته ای که شخصا با مدیران این باشگاه دارد بتواند همچون شهریار مغانلو بتواند رضایت نامه اش را با مبالغی پایین تر دریافت کرده و به فوتبال ایران برگردد.

حال باید منتظر بود و دید درنهایت باشگاه پرسپولیس موفق به جذب نیازمند خواهد شد یا نه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها