|

تیم های جایگزین استقلال و پرسپولیس در آسیا مشخص شدند!

به احتمال فراوان سرخابی‌ها فردا از لیگ قهرمانان آسیا حذف خواهند شد.

لینک کوتاه کپی شد

گرچه تا ظهر دوشنبه مدیران دو باشگاه استقلال پرسپولیس و همچنین مسئولان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش تلاش‌های خود را برای حفظ این دو تیم پرهوادار فوتبال کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا انجام خواهند داد، اما اگر این تلاش‌ها نتیجه ندهد در آن صورت کدام تیم‌ها جایگزین استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا خواهند شد؟

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فارس؛ در این فصل فقط ۵ باشگاه لیگ برتری استقلال، پرسپولیس، فولاد خوزستان، سپاهان اصفهان و گل‌گهرسیرجان درخواست صدور مجوز حرفه‌ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا داشتند. در حال حاضر به جز استقلال و پرسپولیس نام گل‌گهر سیرجان نیز در بین فهرست مردودی‌های حرفه‌ای‌سازی AFC قرار دارد.

به این ترتیب در آن صورت فقط دو باشگاه فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان در لیگ قهرمانان آسیا حاضر خواهند شد و در فصل آینده لیگ قهرمانان فوتبال کشورمان در آسیا فقط دو نماینده خواهد داشت، اما اگر مشکل گل‌گهرسیرجان برای حضور در لیگ قهرمانان اسیا حل شود در آن صورت دو تیم سپاهان و گل‌گهر جانشین استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان خواهند شد و به این ترتیب سه نماینده در لیگ قهرمانان خواهیم داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها