|

ادعای جنجالی استقلال؛ شرایط ما با پرسپولیس فرق دارد!

باشگاه استقلال از شانس کم خود برای جلوگیری از حذف از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا استفاده می کند.

لینک کوتاه کپی شد

مدیران باشگاه استقلال در آخرین ادله خود برای جلوگیری از حذف از لیگ قهرمانان آسیا شرایط خود را با باشگاه پرسپولیس متفاوت اعلام کرده اند.  

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ خبر حذف استقلال و پرسپولیس از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از بامداد روز پنجشنبه رسانه ای شده و در روزهای اخیر به مهمترین خبر فوتبال ایران تبدیل شده است.

وکلای دو باشگاه در تلاش هستند به روش های مختلف هرطور که شده تیم شان را از حذف نجات بدهند تا شانس حضور در سطح اول فوتبال آسیا را از دست ندهند.

در این بین مدیران استقلال در آخرین دفاعیه خود مدعی شده اند شرایط این باشگاه با پرسپولیس متفاوت است چون آنها خلاف رقیب دیرینه پرونده باز در فیفا ندارند و تا این لحظه تمام بدهی های خود را پرداخت کرده اند.

البته مدیران استقلال خودشان هم به خوبی می دانند حذف آنها از لیگ قهرمانان آسیا تقریبا قطعی است و بعید است اتفاق جدیدی برای این تیم رخ بدهد، دقیقا مثل پرسپولیس که فصل بعد در لیگ قهرمانان آسیا حضور نخواهد داشت اما همین که کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال دو ایراد کمتر از پرسپولیس گرفته و این باشگاه نه پنجره اش بسته بود و نه پرونده باز خارجی داشت، برای مدیران استقلال تیری در تاریکی شده تا بخت خود را آزمایش کنند.

صد البته فدراسیون فوتبال ترجیح می دهد استقلال و پرسپولیس یا با هم از آسیا حذف شوند و یا هر دو در لیگ قهرمانان آسیا بمانند چرا که حفظ یکی و حذف دیگری تبعات بیشتری برای فدراسیون دارد و هواداران یکی از دو باشگاه را علیه فدراسیون می شوراند!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها