|

گزینه های زمستانی پرسپولیس؛ شاه ماهی ها پرسپولیسی می شوند؟!

با بازشدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس، این تیم قطعا خرید هایی انجام می دهد.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس یکی از تیم‌های مدعی قهرمانی لیگ برتر است که برخلاف سایر رقبا در نقل و انتقالات تابستانی اصلا عملکرد خوبی نداشت. یحیی گل محمدی برای این تیم ۵ بازیکن جدید خرید، ولی پیش از بسته شدن پنجره، یکی از آن‌ها را فروخت تا نشان دهد در تصمیم گیری اش دچار اشتباه شده است.

به گزارش «شایانیوز»؛ به صورت رسمی هیچ گزینه ای از طرف یحیی گل محمدی مطرح نشده است، اما شایعه هایی پیرامون چند بازیکن برای پیوستن به این تیم شنیده می شود.

رشید مظاهری یا نیازمند

پرسپولیس در فصول اخیر، درون دروازه مشکلی نداشته وهمواره یکی از نقاط قوتش همین خط بود. با این حال در این فصل، حامد لک، دروازه بان اصلی پرسپولیس افت کرده و چندین اشتباه هم داشته است. به غیر از این مورد، بوژیدار رادوشوویچ، دروازه بان خارجی و ذخیره همیشگی این تیم هم به تازگی به دلیل نارضایتی از میزان دریافتی اش، ایران را ترک کرده و گفته دیگر به پرسپولیس برنمی گردد. به نظر می رسد دو گزینه مظاهری و نیازمند از اصلی ترین انتخاب های یحیی باشند.

سعید عزت اللهی

پرکردن جای خالی احمد نوراللهی، دیگر ماموریت شکست خورده یحیی گل محمدی در پرسپولیس است. او با وجود اصرار بر خریدن رضا اسدی در پرکردن جای خالی احمد ناکام نشان داد تا حالا گل محمدی به فکر خریدن بازیکنی دیگر در این پست باشد. بازیکنی که شایعه شده سعید عزت اللهی، هافبک ملی پوش وایله دانمارک است. عزت اللهی گفته مستقیما با پرسپولیسی‌ها مذاکره‌ای نداشته و اگر تیمی علاقمند به جذب او است بهتر است با باشگاه وایله مذاکره کند، چون هنوز با این تیم دانمارکی قرارداد دارد.

سروش رفیعی

یکی از مشکلات پرسپولیس در بازی های این فصی نبود یک بازیساز مناسب است. سروش رفیعی می تواند یکی از گزینه های خوب برای پرسپولیس باشد.

رضا قوچان نژاد

این یکی از ۲ نفر دیگر جذاب‌تر است؛ یحیی مدت هاست به دنبال خریدن بازیکن خارجی است، ولی این مورد قبل از آن بود که قوچان نژاد برای بازی در لیگ ایران ابراز تمایل کند. شایعه شده که قوچان نژاد در سرلیست خرید زمستانی یحیی گل محمدی برای پرسپولیس قرار گرفته و حتی عنوان شده همسر رضا قوچان نژاد که پیش‌تر مخالف حضور در ایران بود، رضایت داده که گوچی در ایران بازی کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها