|

مشکل مالیاتی استقلال و پرسپولیس حل شد؛ آسیا برمیگردد؟!

مالک جدید دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مشخص شد، و مشکل مالیاتی این دو باشگاه هم از بین رفت.

لینک کوتاه کپی شد

هفته گذشته کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای درخواست کرد مجوز حرفه‌ای اعطا شده به سه باشگاه استقلال، پرسپولیس و گل‌گهر ابطال شود و به فدراسیون فوتبال و سه باشگاه تا امروز (دوشنبه) مهلت داد تا دفاعیات را در این زمینه ارسال کنند. پرونده مجوز حرفه‌ای صادر شده برای این باشگاه‌ها به کمیته انضباطی ارسال و از همین‌رو، این موضوع وارد فاز جدیدی شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تسنیم؛ وزارت ورزش و جوانان به عنوان مالک و متولی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به دنبال روزنه‌ای برای حل مشکلات این دو باشگاه بود تا بلکه بتواند با اقناع AFC بازگشت آنها به لیگ قهرمانان آسیا فصل 2022 را رقم بزند. از همین‌رو در فرصت 5 روزه‌ای که AFC تعیین کرده بود، دو مشکل بزرگ و مانع اصلی حرفه‌ای‌سازی دو باشگاه حل و فصل شد.

یکی از مشکلات اصلی استقلال و پرسپولیس، بدهی‌های مالیاتی سنگین بود که در این خصوص اختلاف نظرهایی میان دو باشگاه و همچنین سازمان امور مالیاتی وجود داشت. در نهایت  این مشکل حل شد تا دو باشگاه دیگر بدهی مالیاتی نداشته باشند. همچنین یکی از ایرادهایی که AFC نسبت به دو باشگاه داشت، مالکیت مشترک آنها بود که این مسئله نیز حل شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها