|

قائدی زیر فشار انتقاد اماراتی‌ها؛ "باشوی کوچک" به استقلال دیپورت می شود؟

عملکرد مهدی قایدی در هفته‌های اخیر و خصوصا در بازی برابر تیم الظفره در لیگ امارات با انتقاد کارشناسان و ورزشی‌نویسان این کشور روبرو شده است

لینک کوتاه کپی شد

عملکرد ۲ لژیونر ایرانی در ترکیب تیم شباب الاهلی کاملا متفاوت بود. گل زیبای احمد نوراللهی هر چند که موجب برتری تیم شباب الاهلی برابر تیم فوتبال الظفره امارات شد اما عملکرد مهدی قایدی در این بازی موجی از انتقاد را به همراه داشته است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ایرنا؛ بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال ۹۰ دقیقه در ترکیب تیم شباب الاهلی حضور داشت اما بازی وی با روزهای اوج فاصله داشت.

در این زمینه «احمد سعید» یکی از خبرنگاران ورزشی امارات با انتقاد از عملکرد باشوی فوتبال ایران نوشت: تا کنون مهدی قایدی را اینگونه ندیده بود و علامت سوال زیادی درباره عملکرد او در زمین بازی وجود دارد. 

مهدی قایدی به همراه احمد نوراللهی، تابستان امسال به تیم شباب الاهلی امارات پیوستند اما قایدی با وجود گلزنی در چند بازی آنگونه که باید نتوانسته خود را در لیگ امارات نشان دهد.

عملکرد قایدی در لیگ امارات این شائبه به وجود آورده است که باشوی فوتبال ایران خیلی زود از حضور در لیگ کشورهای حاشیه خلیج فارس پشیمان و ممکن است مانند مهدی ترابی و روزبه چشمی به زودی  به لیگ فوتبال ایران بازگردد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها