|

پرونده ترسناک ۹۰۰ هزار یورویی در انتظار باشگاه پرسپولیس!

رادوشویچ ، سنگربان اهل کرواسی، برخلاف دفعات پیش و با وجود پیگیری باشگاه پرسپولیس، قصد برگشت به ایران را ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

شب قبل از دیدار با هوادار در هفته نهم لیگ برتر بود بود که بوژیدار رادوشویچ عطای کار در پرسپولیس را به لقایش بخشید و راهی کشورش کرواسی شد تا بدین ترتیب اعتراضش را به شرایطی که در پرسپولیس دارد، نشان دهد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ این اولین باری نبود که رادو دست به چنین اقدامی زد اما اکنون شرایط متفاوت است و این دروازه‌بان تصمیمی برای بازگشت ندارد.

رادوشوویچ سال قبل هم در اقدامی مشابه به کشورش بازگشت اما با حل مشکلاتش به جمع سرخپوشان بازگشت تا در قهرمانی پنجم پرسپولیس سهیم باشد.

مسوولان باشگاه پرسپولیس چندین بار با وی برای بازگشت به جمع سرخپوشان تماس داشتند اما هر بار با پاسخ منفی این دروازه بان کروات مواجه شدند و آنها نیز دیگر امیدی به بازگشت رادو ندارد.

از طرفی دیگر اقدام دروازه بان پرسپولیس ناراحتی کادر فنی را هم به همراه داشته و یحیی گل‌محمدی نیز دیگر این دروازه بان را نمی‌خواهد و برای تقویت تیمش در نیم فصل به دنبال دروازه بان دیگری است. با این حال این دروازه بان هفته گذشته اقدامات اولیه را برای دریافت مطالباتش از طریق فیفا انجام داد و منتظر است تا ببیند چه اقدامی در نهایت در این باره رخ خواهد داد.

بنظر می‌رسد با شکایت رادو به فیفا، پرونده‌ای ۹۰۰ هزار یورویی در انتظار باشگاه پرسپولیس است. او سه فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد اما عمل نکردن این باشگاه به تعهداتش در زمان مقرر موجب شد تا او به‌راحتی ایران را ترک کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها