|

پرسپولیسی ها صدری را ترجیح می دهند یا رفیقِ سردار آجرلو را؟

چرا مربیان و بازیکنان پرسپولیس از مجید صدری آن هم در شرایط کنونی حمایت کرده‌اند؟

لینک کوتاه کپی شد

مربیان و بازیکنان پرسپولیس در حمایت از مجید صدری استوری گذاشته و از وزیر ورزش و جوانان خواستند به سرپرست این باشگاه اعتماد کند. این در حالی است که در یکی دو هفته اخیر گزینه‌های مختلفی برای جانشینی مجید صدری معرفی شده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرورزشی؛ پشت پرده این ماجرا چیست و چرا مربیان و بازیکنان پرسپولیس از مجید صدری آن هم در شرایط کنونی حمایت کرده‌اند؟

شنیدیم داستان به خبری برمی‌گردد که در اردوی قرمزها پیچید: رضا درویش منتفی شد اما به احتمال فراوان مهرعلی باران چشمه دوست صمیمی مصطفی آجرلو مدیرعامل استقلال قرار است مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شود!

باران چشمه سرپرست فدراسیون ورزش‌های زورخانه ای به تازگی  در پاسخ به سوالی که آیا علاقه ای به حضور در پرسپولیس دارد، گفته بود: بحث علاقه نیست، قطعا باشگاه پرسپولیس مشکلات زیادی دارد که همه در جریان آن هستیم، اما چون هنوز به جمع بندی نهایی با وزارت ورزش در این زمینه نرسیدیم نمی‌توانم فعلا پاسخ روشنی در این باره بدهم.

باران چشمه در رابطه با اینکه آیا او مشکل بازنشستگی ندارد نیز تصریح کرده بود: برخی پس از مطرح شدن اسم بنده برای حضور در پرسپولیس، شیطنت کردند و شایعاتی در رابطه با بازنشسته بودن من مطرح شد که اصلا صحت ندارد و در حال حاضر ۴ سال از طرف ستاد کل نیروهای مسلح مامور به حضور در وزارت ورزش شده ام و در فدراسیون ورزش های زورخانه‌ای حضور دارم و در حال حاضر نیروی وزارت ورزش و جوانان محسوب می‌شوم.

باران چشمه در ادامه افزوده بود: بنده با فوتبال بیگانه نیستم و سابقه حضور در باشگاه پاس تهران به عنوان عضو هیئت مدیره را دارم و در مقطعی نیز با آقای آجرلو که در حال حاضر در استقلال حضور دارند، سابقه همکاری دارم، همچنین در تربیت بدنی نیروهای مسلح نیز سابقه کار دارم.

همین مصاحبه و رفاقت با مدیرعامل استقلال به علاوه ارتباط خوب و مطلوب فعلی بازیکنان پرسپولیس با مجید صدری باعث شد درحمایت از سرپرست فعلی استوری بگذارند!

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها