|

روز و ساعت بازی پرسپولیس-سپاهان، هفته دوازدهم لیگ برتر

از هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال دو تیم پرسپولیس و سپاهان در زمین بی طرف به مصاف یکدیگر می روند.

لینک کوتاه کپی شد

سپاهان و پرسپولیس در مهمترین بازی هفته دوزادهم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت. این دو تیم که به ترتیب در رده‌های دوم و سوم جدول رده بندی قرار دارند هم امتیاز هستند و فقط سپاهانی‌ها به دلیل تفاضل گل بهتر بالاتر از پرسپولیس قرار گرفته اند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو؛ سپاهان و پرسپولیس باید فردا، چهارشنبه ۸ دی، در اراک و از ساعت ۱۶ با یکدیگر مصاف دهند. میزبان این بازی سپاهان است، ولی از آنجا که دو تیم با حکم کمیته انضباطی، در فصل جاری نمی‌توانند از رقیب میزبانی کنند، باید شهر دیگری را برای محل برگزاری این بازی انتخاب کنند. سپاهان برای بازی رفت ورزشگاه آلومینیوم اراک را انتخاب کرده است.

این دو تیم فعلا در جدول رده بندی ۲۲ امتیازی هستند. البته سپاهان ۳ امتیاز از این ۲۲ امتیاز را به دلیل رای کمیته انضباطی در ماجرای پرونده بازیکن گابنی تیم گل گهر دارد؛ شاگردان نویدکیا مغلوب گل گهری‌ها شدند، ولی بعد‌ها کمیته انضباطی به دلیل اینکه تشخیص داد گل گهر از بازیکن غیرمجاز استفاده کرده است، نتیجه بازی را ۳ بر صفر به سود سپاهان اعلام کرد. اگر کمیته استیناف رای کمیته انضباطی را رد کند، از مجموع امتیازات تیم زردپوش اصفهانی ۳ امتیاز کسر می‌شود.

روز و ساعت بازی به شرح زیر است:

پرسپولیس-سپاهان

چهارشنبه، 8 دی ماه 1400

ساعت 16 به وقت تهران

ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها