|

(عکس) اقدام جنجانی آقای گل؛ بازگشت به پرسپولیس؟!

علی علیپور مهاجم باشگاه ماریتیمو قبل تر هم به بازگشت به ایران و حضور دوباره در پرسپولیس علاقه نشان داده بود.

لینک کوتاه کپی شد

پیش از شروع رقابت‌های این فصل لیگ برتر ایران، پرسپولیس به عنوان مدافع قهرمانی این رقابت‌ها تلاش زیادی کرد هر طور شده یک مهاجم جدید بخرد تا معضل خط حمله اش را برطرف کند. با این حال دست یحیی گل محمدی با قوانین فدراسیون و بعد‌ها بدهکاری به گابریل کالدرون در این زمینه بسته ماند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو؛ حالا، اما پرسپولیس مشکل اولیه را ندارد و می‌تواند در نیم فصل مهاجمی که دوست دارد را به خدمت بگیرد؛ از باشگاه خبر می‌رسد که این تیم به دنبال خریدن مهاجم خارجی است، ولی اگر گزینه‌های ایرانی لژیونر هم شرایط بازی در ایران را داشته باشند مورد استقبال پرسپولیس قرار می‌گیرند.

به همین دلیل است که در یکی دو ماه اخیر نام سه بازیکن اطراف پرسپولیس شنیده شده است: کاوه رضایی، رضا قوچان نژاد و علی علیپور. از بین این سه نفر، وضعیت دو نفر پیچیده است. کاوه در بلژیک شرایط خوبی ندارد و در امر گلزنی و بازی کردن دچار مشکل شده است. قوچان نژاد هم بعد از شایعه خداحافظی اش از فوتبال ۶ ماهی بازی نکرده و به تازگی ابراز علاقه کرده به یک تیم ایرانی بپیوندد.

در مورد علپور، اما شرایط متفاوت است. درست است که مهاجم ایرانی ماریتیمو در این فصل از رقابت‌های لیگ پرتغال در امر گلزنی چندان موفق نشان نداده، ولی شرایطش به مراتب از دو گزینه دیگر بهتر است و به تازگی هم توانسته برابر بنفیکا گلزنی کند. او بازی می‌کند و بدنش در شرایط مسابقه قرار دارد. از این گذشته، پیش‌تر بازیکن پرسپولیس بوده و با این تیم عنوان آقای گلی را هم در کارنامه دارد. علی علیپور ۳ ماهی می‌شود که با فرستادن پالس‌های مختلف می‌گوید دلش می‌خواهد بار دیگر پیراهن پرسپولیس را به تن کند.

این پالس‌ها در گفتگو‌های متعدد با جراید و تلویزیون صادر شده است. البته که هنوز تمام نشده است، چون او به تازگی اقدام دیگری کرده که در نوع خود جالب است. علیپور که تصویر صفحه اینستاگرامش با پیراهن ماریتیمو بود، به ناگاه آن را در آستانه نقل و انتقالاتی زمستان تغییر داده و تصویری با پیراهن تیم ملی ایران منتشر کرده است.

این اقدام او تعابیر زیادی در پی دارد، ولی بیشترین شایعه‌ای که به وجود آورده این است که کار‌های جدایی اش از ماریتیمو را انجام داده و قرار است در ژانویه از لیگ پرتغال بیرون بزند. حالا اگر او تصمیم به جدایی گرفته و پالس‌های مختلفی برای حضور در پرسپولیس فرستاده، پس می‌شود تصور کرد او قرار است به موردی که ماه‌های اخیر به آن اشاره کرده (حضور در پرسپولیس) برسد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها