|

بی اخلاقی کنعانی زادگان آبروی ایران را می برد؛ مسئولان کجا بودند؟!

انتشار یک وویس شرم آور از کنعانی زادگان، به فوتبال ایران شوک عجیبی وارد کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

دیروز انتشار یک فایل صوتی از صحبت های محمدحسین کنعانی زادگان با یک خانم در قطر حواشی بسیار زیادی را ایجاد کرد و موج انتقاد ها به این بازیکن و اعضای کادر تیم ملی سرازیر شد.

به گزارش «شایانیوز»؛ ماجرای این وویس به حضور ایران در قطر برای بازی با سوریه برمیگردد و کنعانی زادگان در این وویس پیشنهاد بی‌شرمانه‌ای به یک خانم می‌دهد. اینکه انتشار این فایل درست بوده است یا خیر و یا اینکه پاپوشی برای این ملی پوش است را کاری نداریم، دو مسئله اصلی در این رابطه این است که چرا باید یک بازیکن ملی پوش که چشم میلیون ها نفر و مخصوصا جوانان به اوست این کار ناپسند را انجام دهد.

حواشی پیرامون کنعانی زادگان در این مدت کم نبوده، از توهین به طرفداران استقلال و شکایت باشگاه از او گرفته تا همین اتفاق اخیر. احتمالا کنعانی زادگان حواسش نیست که پیران مقدس تیم ملی ایران را به تن کرده و هر حاشیه‌ای برای او توهین به مردم کشورش محسوب می شود.

اگر این اتفاق و فایل صوتی منشتر شده واقعی باشد، نهاد های نظارتی و کمیته انضباطی باید تصمیمی بگیرند که حساب کار دست همه ملی پوشان بیاید تا آبروی تیم ملی عزیزمان نرود.

مسئله مهم تر در این موضوع خواب بودن مسئولان تیم ملی بوده است. چرا هیچ نظارت و کنترلی روی بازکنان تیم ملی نیست تا این اتفاق شرم آور رخ ندهد، چگونه اتوبوس تیم ملی به مکان تبدیل شده است؟!

البته شنیده می‌شود کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به حواشی تازه محمدحسین کنعانی‌ زادگان مدافع تیم ملی ورود کرده است. پیش از این ها سیدمهدی رحمتی فقط به علت انتشار عکسی از او در اردوی پیش از آغاز فصل استقلال در ارمنستان، توسط کمیته اخلاق سه جلسه محروم شد، حالا باید ببینیم درخصوص کنعانی زادگان چه تصمیمی گرفته می شود.

متاسفانه مانند این اتفاق ها پیش از این هم رخ داده است. ماجرای رامین رضاییان را به یاد بیاورید که منجر به رفتنش از تیم ملی شد و دیگر به ایران هم برنگشت. ماجرای مهدی طارمی و حضورش در یک مهمانی جنجالی همراه با رضاییان و در کنار دو دختر جوان و یا ارتباط او با سحر قریشی که حواشی زیادی برای او ایجاد کرد. مهدی طارمی خوشبختانه مدت ها است که ای این اتفاق ها به دور است و توانسته کنترل خوبی روی رفتارش داشته باشد.

این اتفاق برای فوتبال ایران بسیار گران تمام شد و به آبرو و جایگاه تیم ملی ایران لطمه سنگینی وارد کرد، متاسفانه خبرهای این روزهای فوتبال ما تلخ و شوک آور است، ماجرای حذف استقلال و پرسپولیس، وویس کنعانی زادگان، شکایت های بین‌المللی و.....

این امید را داریم که روزهای خوب به فوتبال ایران برگردد و خجالت نکشیم از اینکه جوانان و نوجوانان اخبار فوتبال ایران را دنبال می کنند!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها