|

مجیدی: مسببان حذف استقلال و پرسپولیس باید محاکمه شوند!

سرمربی استقلال با بیان اینکه عاملان حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا باید محاکمه شوند، گفت: نبود این دو باشگاه در آسیا فاجعه است.

لینک کوتاه کپی شد

فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از بازی استقلال با فولاد که بعدازظهر امروز برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: با تیم بسیار خوبی بازی داریم. فولاد در بخش دفاعی تیم با نظمی است. از وقتی نکونام آمده است این کار را به خوبی انجام می‌دهند. از تک موقعیت‌هایشان بسیار خوب استفاده می‌کنند. برای برد در بازی فردا باید خیلی باهوش باشیم. باید بازی را مدیریت کنیم چون با تیم بسیار خوبی دیدار داریم.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از مهرنیوز؛ وی در خصوص شکست ناپذیری استقلال در این فصل، تاکید کرد: ابتدای فصل به بازیکنانم گفتم که استقلال باید شخصیتی که در این چند سال کمتر شده بود را به دست بیاورد. با این نباختن‌ها می‌توانیم آن شخصیت را به استقلال برگردانیم. امیدوارم این روند را در ادامه فصل حفظ کنیم.

سرمربی استقلال درباره وضعیت مصدومان این تیم گفت: متاسفانه وریا غفوری به بازی فردا نمی‌رسد ولی فکر می‌کنم از بازی بعد از او استفاده کنیم. سرماخوردگی کوین یامگا هم شدید نبود و امروز در تمرین شرکت می‌کند. ارسلان هم مصدومیت جزئی دارد که باید امروز شرایطش را بررسی کنیم.

فرهاد مجیدی در واکنش به خبر حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا به دلیل شرایط این دو باشگاه، گفت: چه خبری می‌تواند برای استقلال و پرسپولیس بدتر از این باشد؟ لیگ قهرمانان باید افتخار کند این دو تیم در آن شرکت می‌کنند. جالب است که هیچ صحبتی درباره مسببان این مسئله نمی‌شود. سال گذشته مصاحبه کردم و گفتم مدیران استقلال ۱۰ سال این تیم را عقب انداختند. بعضی از رسانه‌ها گفتند مجیدی دنبال بهانه است. این هم حاصل مدیریت بعضی از آقایان است.

سرمربی استقلال تصریح کرد: مسببان این امر باید محاکمه شوند. محاکمه که نمی‌شوند هیچ؛ مسئولیت بالاتری هم می‌گیرند. این فاجعه است که استقلال و پرسپولیس در آسیا شرکت نکنند. برای من قابل هضم نیست. امیدوارم معجزه‌ای رخ بدهد و ما بتوانیم دوباره در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنیم.

خبرنگاری از فرهاد مجیدی سئوال کرد که چه واکنشی به این اتفاق خواهد داشت. سرمربی استقلال در پاسخ گفت: چه واکنشی می‌توانیم داشته باشیم؟ وقتی مدیرانی می آیند و نشان می‌دهند این کاره نیستند و استقلال را به این روز می اندازند… مصاحبه من هست. گفتم مدیران استقلال ۱۰ سال این تیم را عقب انداختند. گفتند مجیدی فرار رو به جلو می‌کند. این هم نتیجه مدیریت آقایان است. AFC باید افتخار کند استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان باشند. ببینید کار را به کجا رسانده‌اند که آنها را حذف می‌کنند.

مجیدی درباره دیدار با پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی هم تاکید کرد: همه تیم‌ها در جام حذفی قابل احترام هستند. تیمی که دنبال قهرمانی است، برایش فرقی ندارد با چه حریفی بازی می‌کند. حساب ویژه ای روی جام حذفی داریم. دو سال در فینال جام حذفی بودم و نتوانستیم قهرمان شوم. امیدوارم امسال بتوانم این جام را برای هواداران به دست بیاورم.

وی همچنین در خصوص عملکرد دفاعی تیم استقلال و زیبا بازی نکردن این تیم خاطرنشان کرد: امیدوارم سرمربی تیم ملی بازی‌های استقلال را ببیند. مدافعان ما لایق پوشیدن پیراهن تیم ملی هستند. البته در تیم ما صحبت از دفاع تیمی است که در طول هفته روی آن کار و تمرین می‌کنیم و بچه‌ها هم به بهترین نحو انجام می‌دهند. من در این باشگاه بزرگ شدم و می دانم هوادار استقلال بازی هجومی را دوست دارد. برای آنچه که در ذهنم است نیاز به زمان دارم. از تمام بازیکنانم راضی هستم ولی آنچه در تفکراتم است باید بیشتر کار کنیم تا فوتبالی که لایق استقلال است را انجام بدهیم.

خبرنگاری از فرهاد مجیدی درباره تغییر زیاد سیستم و بازیکنان استقلال در هر بازی سئوال کرد. سرمربی استقلال در پاسخ به این سئوال اظهار کرد: این یک حُسن است که بازیکنان زیادی دارم که براساس مدل تیم مقابل تیمم را طراحی و اَرنج می کنم. به کسانی که انتقاد می‌کنند احترام می‌گذارم ولی این یک حُسن است که به عنوان مثال سرمربی فولاد نداند فردا با چه ترکیبی بازی می‌کنم.

مجیدی ادامه داد: در مورد جابجایی بازیکنان هم باید بگویم ما فقط در یک مسابقه مقابل صنعت نفت با ۴ دفاع بازی کردیم. در هیچ مسابقه دیگری سیستم خودمان را عوض نکردیم. شاید بازیکنان را جابجا کرده باشیم ولی سیستم ما همان بوده است. سیستم ما زیاد تفاوتی ندارد. به جز در یک مسابقه، در سایر بازی های این فصل با سیستم ۳-۴-۳ و ۲-۵-۳ بازی کردیم.

سرمربی استقلال در واکنش به کیفیت پایین زمین تمرین این تیم گفت: تو را به خدا یادم نیندازید! شرمنده بازیکنانم هستم. من که مربی تیم هستم، به خاطر تمرین روی زمین سفت و بی کیفیت احساس کمردرد می‌کنم. چاره‌ای نداریم. چمن با کیفیت و خوب در تهران نیست. جالب است چند زمین خوب هم که هست، تیم های شهرستانی آن را گرفته اند.ما که تیم تهرانی هستیم زمین نداریم. از یکی از این تیم ها خواهش و تمنا کردیم و یک جلسه به ما زمین دادند. این هفته هم خواستیم برویم، گفتند دیگر نمی توانید!

مجیدی درباره رکوردهای با تیم استقلال تاکید کرد: یک درصد هم به این رکوردها فکر نمی کنم. به این چیزها جام نمی دهند. با بازیکنان هم صحبت کردم. تا روزی که غفوری جام را بالا نبرد به هیچ چیز دیگری فکر نمی کند. هنوز بازی های زیادی باقی مانده است. اگر یک تیم فکر کند قهرمان می شود، سم است. هر روز با بازیکنانم صحبت می کنم که این روند را حفظ کنیم. بیشتر تمرکز و فکرم این است که این مسئله را تا پایان فصل حفظ کنیم.

سرمربی استقلال در خصوص وضعیت رشید مظاهری و ناراحتی او از شرایطش در تیم گفت: ناراحتی نمی بینیم. سه دروازه بان خوب داریم و تا پایان فصل به دروازه بان ها، هافبک ها و مهاجمان نیاز دارم. همه خوب تمرین می کنند. وظیفه دارند خوب تمرین کنند. هیچ مشکلی هم نیست. چیزهایی که بیرون می شنوم واقعیت ندارد و داخل تیم من نیست. رشید هم خوب تمرین می کند و مشکلی نمی بینم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها