|

فرهاد مجیدی بالاتر از یحیی و محرم!

فرهاد مجیدی با بازگشت دوباره‌اش به استقلال روزهای خوبی را با این تیم تجربه می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال در مدت اخیر با فرهاد مجیدی چالش‌های متفاوتی را پشت سر گذاشته است؛ از مشکلات مدیریتی و انتقادهای این مربی خطاب به مدیرعامل باشگاه گرفته تا پاداش‌های شخصی برای بازیکنانش و البته مهم‌تر از همه اینها، کسب نتایج موفق در زمین فوتبال به همراه تیمش.

گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال360؛ تیم استقلال که کمتر از دو هفته پیش موفق شد در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی پرسپولیس را از پیش‌رو بردارد، در دیدارهای لیگ هم روزهای خوبی را سپری می‌کند. این تیم دو روز قبل مقابل نساجی مازندران چهارمین برد متوالی‌اش را در آستانه یک هفته مانده به پایان مسابقات لیگ برتر جشن گرفت. این برد اما نمره درخشانی را به کارنامه فنی فرهاد مجیدی در استقلال اضافه کرد که بر اساس آن، سرمربی استقلال بالاترین معدل امتیازی در رقابت‌های لیگ بیستم در میان سرمربیان دیگر تیم‌ها را به خود اختصاص داد.

مجیدی، بالاتر از گل‌محمدی و نویدکیا

سرمربی استقلال با کسب میانگین امتیازی ۲.۲۳ در هر بازی، در صدر جدول بهترین مربیان لیگ از این منظر تا پایان هفته بیست و نهم قرار دارد. پس از او یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس با میانگین امتیازی ۲.۲۱ و سپس محرم نویدکیا سرمربی سپاهان با میانگین امتیازی ۲.۱۳ در رده‌های دوم و سوم قرار دارند. بدین‌ترتیب مجیدی با برد تیمش مقابل نساجی توانست با عبور از گل‌محمدی به رکورد ویژه‌ای دست پیدا کند که باید دید آیا این مهم در هفته پایانی مسابقات نیز حفظ می‌شود یا خیر.

در تعقیب برانکو

پیروزی استقلال در مصاف با نساجی آمار موفق دیگری را نیز برای سرمربی جوان این تیم در پی داشت. او تاکنون در ۳۰ بازی از مسابقات لیگ برتر هدایت استقلال را بر عهده داشته است که با میانگین کسب دو امتیاز در هر بازی، در میان مربیانی که دست‌کم در ۳۰ بازی هدایت تیمی را برعهده داشته‌اند، پس از برانکو ایوانکویچ سرمربی پیشین پرسپولیس در رده دوم قرار گرفت.

مجیدی در هفته پایانی مسابقات لیگ برتر به همراه تیمش دیداری سخت مقابل تیم رده دوم جدول یعنی سپاهان اصفهان و تقابل با محرم نویدکیا را در پیش خواهد داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها