|

در انتظار لیست دراگان؛ یک بازیکن دیگر از اتوبوس تیم ملی پیاده می‌شود؟

کنعانی زادگان

شنیده شده که کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به کنعانی زادگان ورود کرده و ممکن است عواقب جدی برای این بازیکن به بار بیاید.

لینک کوتاه کپی شد

درست یک ماه تا دیدار 2 تیم ایران و عراق در دور سوم و نهایی انتخابی جام جهانی 2022 قطر، باقی مانده است. رقابتی که می‌تواند به سریع‌ترین صعود ایران به بزرگترین رویداد فوتبالی جهان منجر شود. طبیعتا باید از این بابت خوشحال و مسرور باشیم اما در واقعیت اسیر حواشی مختلفی هستیم که حلاوت این موقعیت مساعد را از بین برده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال 360، نبود (VAR)، چالش حضور زنان در ورزشگاه، تایید نشدن اساسنامه، عدم تایید مجوز حرفه‌ای سرخابی‌ها و در آستانه حذف قرار گرفتنشان از لیگ قهرمانان آسیای سال 2022 و ... به خودی خود امان فدراسیون‌نشینان را بریده ولی مشکلات دیگری هم از راه رسیده‌اند که در ظاهر پیش پا افتاده‌ هستند اما حواشی فراوانی را ایجاد کرده‌اند.

فایل صوتی که دردسرساز شد

طبیعتا همه از ماجرای اخیر بازیکن لژیونر و ملی‌پوش مطلع هستند. چند فایل صوتی که در فضای مجازی پخش شد و خیلی زود به بحث اصلی و نقل محافل تبدیل شد و حتی از چالش‌های اصلی فوتبالمان هم گوی سبقت را ربود. مکالمه‌ای بین بازیکن مذکور و یک خانم که پای اتوبوس تیم ملی هم به میان می‌آید! حالا شنیده می‌شود کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال هم به این قضیه ورود کرده و ممکن است عواقب جدی برای آن بازیکن به بار بیاید. بازیکنی که در تیم دراگان اسکوچیچ نقشی مهم و تاثیرگذار دارد و نبودش بدون شک می‌تواند برنامه‌های سرمربی تیم ملی را به هم بریزد.

البته که این اولین مرتبه‌ای نیست که منتشر شدن مکالمات خصوصی بازیکنان ملی باعث می‌شود آن‌ها از لباس تیم ملی فوتبال کشورمان دور شوند. رامین رضاییان مدت‌ها است رنگ تیم ملی را ندیده و همه چیز تصادفا یا عامدانه بعد از لو رفتن تصاویرش از چتی در فضای مجازی استارت خورد. به گفته کارشناسان یکی از مهمترین نواقص تیم ملی در حال حاضر سمت راست خط دفاعی است. جایی که صادق محرمی علی‌رغم تلاش زیادی که می‌کند، نتوانسته به خوبی خیال هواداران تیم ملی و کارشناسان را راحت کند.

کافیست گل سون هیونگ مین مقابل ایران در ورزشگاه آزادی را یک‌بار دیگر مشاهده کنید. یا اثر صادق روی حملات تیم ملی در همین یکی 2 سال اخیر را بشمارید. این اتفاقات در حالی رقم خورده که رامین در لیگ ستارگان قطر در بهترین فرم خود به سر می‌برد و دست بر قضا در همین هفته هم در تیم منتخب هفته نامش به چشم می‌خورد. 

طارمی به تیم ملی برمیگردد؟

دراگان اسکوچیچ اما هیچوقت این مساله را تایید نکرد که حواشی رامین، باعث عدم دعوتش به تیم ملی شده است. او بر این باور است که با رای شخصی خودش و به خاطر مسائل فنی روی نام رامین قلم قرمز کشیده است. دراگان اسکوچیچ در حالی با یک چالش جدی دیگر روبرو شده که در اردوی قبلی تیم ملی که برای بازی مقابل لبنان و سوریه تشکیل شده بود، مهدی طارمی مهاجم فرصت‌طلب ایران را تنبیه انضباطی کرد (به دلیل انتقادش از سرمربی تیم ملی) و به اردو دعوت نکرد. بعد از خارج شدن نام طارمی از فهرست دو بازی مقابل لبنان و سوریه، به نظر می‌رسد مشکلات حل شده و شماره 9 ایران برای بازی با عراق و امارات در ورزشگاه آزادی دوباره به تیم ملی دعوت می‌شود.

باید دید مساله پیش آمده چگونه مدیریت می‌شود و تیم ملی در دو بازی خانگی بازیکن تاثیرگذار خود را در ترکیب خواهد داشت یا حداقل این بازیکن یک اردوی تیم ملی را از دست می‌دهد.  لیست بعدی تیم ملی می‌تواند پاسخ خیلی از سوالات بدون جواب را بدهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها