|

سورپرایز فرهاد مجیدی لو رفت!

در یکی از بازی های مهم هفته دوازدهم لیگ برتر، دو تیم استقلال و فولاد با هدایت فرهاد مجیدی و جواد نکونام در تهران به مصاف هم می‌روند.

لینک کوتاه کپی شد

حضور آرمان رمضانی در ترکیب ثابت استقلال تجربه موفقی برای او و آبی پوشان در دو بازی اخیر این تیم در جام حذفی و لیگ برتر بود که با ۲ گل وی در ۲ بازی متوالی همراه بود تا به نظر برسد مجیدی برای سومین بار این مهاجم بلند قامت را در ترکیب اولیه تیمش قرار دهد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از مهر؛ از سوی دیگر رودی ژستد که به تازگی با گلزنی توانسته از زیر فشار منتقدانش هم خارج شود، مهاجم و بازیکن مورد علاقه و مورد اعتماد فرهاد مجیدی است که تجربه نشان داده از ترکیب ثابت آبی پوشان بدون دلیل و بهانه بیرون نمی‌ماند؛ تا به نظر آید در شبی که استقلال در ورزشگاه آزادی پذیرای فولاد خوزستان است، مجیدی برای دومین بار پیاپی از ترکیب آرمان رمضانی و رودی ژستد در خط حمله تیمش استفاده کند.

استفاده از دو مهاجم بلند قامت و با تسلط در بازی هوایی برای تیمی که در جریان بازی برنامه ویژه‌ای روی ارسال از کنارها و در ضربات ایستگاهی هم دارای طرح و برنامه است تجربه موفقی بود که احتمال تکرار آن مقابل فولاد بسیار بالاست.

دیدار تیم‌های استقلال و فولاد در چارچوب هفته دوازدهم رقابتهای لیگ برتر امشب و از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی و با قضاوت امیر عرب براقی برگزار می‌شود که آبی پوشان در صورت پیروزی یا تساوی در این بازی، تحت هر شرایطی به صدرنشینی شان در این فصل از رقابتهای لیگ برتر تداوم می‌بخشند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • نوید هوشمند ارسالی در

    این استراتژی و کاریز ماتیکه جدیده..**

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها