|

پرسپولیس اولین جنگ برابر سپاهان را برد!

ناظر بازی سپاهان و پرسپولیس با درخواست سرخ‌پوشان موافقت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

نشست هماهنگی بازی رفت دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس از هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) شب گذشته در هتل امیر کبیر اراک به ریاست غلامرضا سلیمانی، ناظر بازی و نماینده فدراسیون و با حضور رسول فروغی ناظر داوری و همینطور سایر مسوولان و عوامل برگزاری این بازی و نمایندگان دو تیم برگزار شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ در این جلسه مقرر شد که با توجه به اینکه میزبان به طور رسمی در این بازی باشگاه سپاهان است و با کمک هیات فوتبال اراک امور برگزاری این دیدار را انجام می‌دهند، باید این دو ارگان و این دو نهاد به هم کمک کنند که بازی بدون هیچ مشکلی انجام شود، از جمله اینکه از ورود افراد متفرقه و حضور هر گونه تماشاگر به ورزشگاه جلوگیری شود. در غیر این صورت عواقب آن متوجه باشگاه سپاهان و هیات فوتبال اراک خواهد بود.

مسوولان باشگاه پرسپولیس در خصوص واگذاری امتیاز صد در صدی سکوهای ورزشگاه محل بازی به باشگاه سپاهان اعتراض کرد و خواهان آن شد که قانون ۹۰ و ۱۰ اجرا شود. غلامرضا سلیمانی نماینده فدراسیون و ناظر بازی هم با تائید درخواست باشگاه پرسپولیس، مصوب کرد که چند ساعت قبل از شروع بازی این مساله حل شود تا مسوولان کانون هواداران باشگاه پرسپولیس بتوانند از سهمیه ده درصدی خود برای طرح‌های موزاییکی در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک استفاده کنند.

در این بازی، پرسپولیس با لباس‌های یکدست قرمز و تیم سپاهان با لباس‌های یک دست زرد در میدان حاضر خواهند شد.

این دیدار از ساعت ۱۶ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک آغاز خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها