|

خرید بعدی بارسلونا لو رفت!

بارسلونا در مذاکرات برای جذب آسپیلیکوئتا، مدافع و کاپیتان چلسی پیشرفت مهمی داشته است.

لینک کوتاه کپی شد

سزار آسپیلیکوئتا در یک سال گذشته جایی در ترکیب ثابت چلسی نداشته و به بازیکنی نیمکت نشین تبدیل شده است. قرارداد این مدافع باتجربه و اسپانیایی در پایان همین فصل به اتمام می رسد و تقریبا تردیدی وجود ندارد که سزار آسپیلیکوئتا به زودی از چلسی جدا خواهد شد. اما جرارد رومرو، خبرنگار اسپانیایی مدعی شد این بازیکن با بارسلونا به توافقات نهایی دست یافته و از ابتدای فصل بعد لباس بلوگرانا را به تن خواهد کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ ابتدا به نظر می رسید دستمزد حدود هشت میلیون یورویی سزار آسپیلیکوئتا مانع انتقال او به بارسلونا باشد، اما این بازیکن با مدیران باشگاه اسپانیایی برای کاهش حقوق خود به توافق دست یافته و مشکلات طرفین از این حیث نیز حل شده است. آسپیلیکوئتا در ماه های آتی فصل جاری نیز در ترکیب چلسی حضور خواهد داشت و احتمالا در تاریخ اول جولای به صورت رسمی قرارداد خود با بارسلونا را امضا می کند.

در صورت فروخته شدن سرجینو دست، سزار آسپیلیکوئتا می تواند در پست دفاع راست استفاده شود. قرارداد دنی آلوس نیز در پایان فصل به اتمام می رسد و به نظر ژاوی از همین حالا برای فصل بعد گزینه جانشین خود را تعیین کرده است. همچنین توانایی سزار آسپیلیکوئتا در بازی کردن در تمام پست های خط دفاعی، قدرت رهبری و تجربه فراوان او در بالاترین سطح فوتبال، این بازیکن را به خریدی جذاب برای بارسلونا تبدیل کرده است.

این مدافع 32 ساله که در سال 2012 از مارسی راهی استمفوردبریج شد، در طول یک دهه گذشته نزدیک به 450 بازی برای چلسی انجام داده و به یکی از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ این باشگاه تبدیل شده است. بارسلونا در هفته های اخیر با دنی آلوس و فران تورس به توافق دست یافته و حالا انتقال سزار آسپیلیکوئتا نیز به این تیم قطعی شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها