|

حضور بانوان در استادیوم آزادی در بازی استقلال و فولاد

تعدادی از بانوان خبرنگار امروز (چهارشنبه)، در استادیوم آزادی برای بازی استقلال و فولاد در جایگاه خبرنگاران حضور داشتند.

لینک کوتاه کپی شد

در چارچوب هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم استقلال و فولاد به مصاف هم رفتند که دو تیم در پایان نیمه اول بدون گل به رختکن رفتند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایسنا، در این بازی، پس از مدت‌ها تعدادی از بانوان خبرنگار در استادیوم آزادی حضور پیدا کردند و برای پوشش این مسابقه به جایگاه خبرنگاران آمدند. آخرین باری که در استادیوم آزادی بانوان خبرنگار حضور داشتند، به فینال سال ۲۰۱۸ رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و مصاف دو تیم پرسپولیس و کاشیما برمی‌گردد.

پیش از مصاف استقلال و فولاد به دعوت فرهاد مجیدی، حسن روشن پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رختکن آبی‌پوشان حاضر و با استقبال گرم بازیکنان و اعضای کادرفنی استقلال روبه رو شد.

حسن روشن بعد از حضور در رختکن تیم فوتبال استقلال ضمن آرزوی موفقیت برای آبی‌پوشان در فصل جاری، خطاب به بازیکنان گفت که حدود سه دهه بوده که در ورزشگاه آزادی حضور پیدا نکرده بوده و از حضور مجددش در این ورزشگاه و حضور در رختکن آبی‌پوشان ابراز خرسندی کرد.

در نیمکت ذخیره بازیکنان استقلال، افرادی، چون روزبه چشمی، آرش رضاوند، بابک مرادی، امیرعلی صادقی، ابوالفضل جلالی، محمد دانشگر، ارسلان مطهری، رضا آذری و علیرضا رضایی حضور دارند.

در دقیقه ۱۶ بازی، آرمان رمضانی، تعادلش در حالتی خطرناک با برخورد بازیکن فولاد از دست داد. با این اتفاق، رمضانی لحظاتی را روی زمین بود، اما پس از مدتی از جای خود بلند شد. کادر پزشکی تیم فولاد، با مصدومیت احسان مرادیان در دقیقه ۲۵ به زمین آمد تا این بازیکن را مداوا کنند. در این بین، استقلالی‌ها دقایقی دور فرهاد مجیدی جمع شدند و به نکات سرمربی تیم‌شان گوش کردند.

در دقیقه ۳۲ این دیدار، داور در یک صحنه به نفع تیم فولاد خطا اعلام کرد. این مساله باعث اعتراض یکی از اعضای کادر فنی استقلال شد که داور بازی با حضور در کنار خط، به کادر فنی استقلال تذکر جدی داد. دو تیم در صحنه‌های مختلف بازی به عملکرد داور اعتراض داشتند و این مساله به هیجان و حواشی بازی اضافه کرده بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها