|

رد پای یک استقلالی در جنجال کنعانی زادگان؛ رسوایی 2 میلیاردی!

مدافع باشگاه استقلال هرگونه ارتباط با ماجرای پخش شدن فایل صوتی کنعانی زادگان در فضای مجازی را تکذیب کرد.

لینک کوتاه کپی شد

فوتبال ایران در چند روز گذشته درگیر یک حاشیه عجیب بود. صدای ضبط شده خصوصی منتسب به محمدحسین کنعانی‌زادگان پس از پخش شدن از منبعی نامعلوم در فضای مجازی آنقدر جنجالی شد که خیلی زود گمانه‌زنی‌ها برای محرومیت این مدافع محبوب دراگان اسکوچیچ آغاز شود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی؛ با اینکه هنوز تصمیمی قطعی از سوی نهاد‌های نظارتی فوتبال ایران در خصوص کنعانی‌زادگان صورت نگرفته است برخی منابع از محرومیت ۶ ماهه تا یکساله این مدافع خبر داده‌اند که در واقع به این معنی خواهد بود که او جام جهانی را از دست خواهد داد.

سیاوش یزدانی که از او به عنوان جانشنین کنعانی‌زادگان در خط دفاعی تیم ملی یاد می‌شود هم از شایعات فضای مجازی در امان نماند. برخی کاربران با استناد به ادعای یک به اصطلاح خبرنگار که از پشت پرده‌ها آگاه است او را به پخش کردن این فایل صوتی آن هم با هزینه ۲ میلیاردی متهم کرده‌اند که این ادعا با واکنش مدافع استقلال همراه شد.

یزدانی با انتشار توییتی در این خصوص نوشت: ‌اونایی که منو میشناسن میدونن از همون کودکی واسه هدف‌های زندگیم سخت جنگیدم و تلاش کردم. همیشه ‎نون بازومو خوردم و حقمو ازکسی گدایی نکردم، حقمو گرفتم. اونایی که تو این روزا ناجوانمردانه بهم تهمت زدند رو به ‎خدا واگذار میکنم.
دنیا بدجوری گرده…!

آدم‌ها ‎نون دلشونو میخورن

1106245_779

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها