|

غیبت قطعی کاپیتان پرسپولیس در بازی با تراکتورسازی

به نظر می رسد عالیشاه غایب بزرگ پرسپولیس در دیدار با تراکتور خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

احتمال حضور امید عالیشاه در بازی با تراکتور بسیار کم است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری، در حالی که طی چند هفته اخیر تعداد بازیکنان آسیب دیده پرسپولیس افزایش پیدا کرده و نفراتی چون احسان پهلوان، وحدت هنانوف، محمد شریفی، سیامک نعمتی و مهدی ترابی به تناوب دچار مصدومیت شده اند، اکنون به نظر می رسد امید عالیشاه نیز به همین دلیل قادر به همراهی سرخ ها در بازی با تراکتور نیست.

امید عالیشاه که طی چند هفته اخیر به بهترین شرایط روحی و بدنی خود رسیده و نمرات بالایی را در بازی های اخیر پرسپولیس کسب کرده بود، در دقیقه 46 بازی با سپاهان از ناحیه چهارسر ران دچار مصدومیت شد و همان طور که با افسوس سرتکان می داد، از بازی خارج شد تا مشخص شود مصدومیت او جدی است.

برهمین اساس آخرین خبرهای دریافتی خبرنگار طرفداری حکایت از آن دارد اگرچه یحیی گل محمدی به کادرپزشکی تاکید زیادی برای رساندن عالیشاه به بازی با تراکتور داشته اما بسیار بعید است کاپیتان دوم سرخ ها بتواند در این بازی حساس تیمش را همراهی کند.

گفتنی است مصدومیت عالیشاه در بدترین زمان ممکن رقم خورد، آن هم در حالی که این بازیکن در بهترین دوران بدنی خود به سر می برد و همین دوری می تواند او را از شرایط خوب این روزهایش دور کند.

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در صفحه پرسپولیس شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها