|

داستان مجیدی و مظاهری به پایان رسید؛ مقصد فولاد یا پرسپولیس؟

مظاهری این روزها با انواع و اقسام حاشیه‌ها دست و پنجه نرم می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

رابطه پرفراز و نشیب فرهاد مجیدی و رشید مظاهری گویا بالاخره به پایان خط نزدیک شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال360؛ در آخرین اقدام، سرمربی استقلال دروازه‌بان تیمش که در این فصل حتی یک بازی هم در ترکیب اصلی قرار نگرفت را در اختیار باشگاه قرار داد. مظاهری در بازی با ذوب‌آهن به عنوان یار تعویضی بعد از مصدومیت حسین حسینی به میدان آمد و دیگر فرصت قرار گرفتن درون دروازه را پیدا نکرد.

عملکرد بسیار خوب حسین حسینی و درخشش علیرضا رضایی و رکورد دفاعی استقلال با فقط 2 گل خورده تا این‌جای فصل، دست فرهاد مجیدی را بازگذاشت تا تصمیم دلخواهش را در مورد رشید مظاهری بگیرد. تصمیمی که نه تنها به حذف او از ترکیب اصلی منجر شد که حتی در 8 بازی نام او در لیست تیم هم دیده نمی‌شد و حالا هم او را باید بازیکن سابق آبی‌ها دانست.

در مورد دلیل تصمیم مجیدی در مورد این دروازه‌بان گفته می‌شود که در آخرین تمرین استقلال، مجیدی برای رسیدگی به امور شخصی زود محل تمرین را ترک کرده است. بعد از خروج سرمربی، رشید مظاهری در چند نوبت در برنامه های تاکتیکی اخلال ایجاد کرده و بیشتر از وظایف خود به عنوان یک بازیکن، با نفرات جوان صحبت های فنی کرده است. سرمربی استقلال هم بعد از اطلاع از این موضوع او را در اختیار باشگاه قرارداده. البته مشخص است که اختلاف سرمربی و بازیکن فقط به همین مساله ختم نمی‌شود و این مساله بیشتر بهانه‌ای برای پایان همکاری بوده است. همکاری‌ای که البته بیشتر در تمرینات وجود داشت و مظاهری در بازی‌های اصلی مدت‌ها بود که از استقلال حذف شده بود.

با نزدیک شدن مظاهری به درب خروج شایعات در مورد تیم‌های جدید این بازیکن آغاز خواهد شد. نکته جالب در مورد مشتریان این دروازه‌بان این است که هر دو از حریفان جنجالی استقلال هستند. فولاد که محسن فروزان را در نقل‌و‌انتقالات از دست داد، جدی‌ترین مشتری مظاهری است و دیگر تیم لیگ که دروازه‌بان می‌خواهد، پرسپولیس است. حضور نام نکونام و پرسپولیس در سمت مشتریان رشید مظاهری شاید در نهایت بتواند تغییراتی را در تصمیم باشگاه استقلال برای صدور رضایت‌نامه این بازیکن ایجاد کند. آن‌ها ترجیح می‌دهند که مشتری کم حاشیه‌تری برای دروازه‌بان تیمشان پیدا شود اما اگر این اتفاق نیفتاد شاید باز هم گزینه آشتی‌کنان و ماندن روی میز بیاید. تصمیمی که بعید به نظر می‌رسد مظاهری تمایل چندانی به آن داشته باشد.

مظاهری اگر دلش می‌خواهد یکی از دروازه‌بانان لیست تیم ملی در جام جهانی 2022 قطر باشد، باید به تیمی برود که بتواند در آن بازی کند. او امیدوار است که بتواند با درخشش در یکی از تیم‌های مدعی خاطرات تلخ نیم‌فصل اول لیگ بیست‌ویکم را فراموش کند و بتواند مسافر جام جهانی شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها