|

خرید جدید پرسپولیس نیامده از این تیم می رود!

یکی از خرید‌ های یحیی در پرسپولیس برای خط حمله، احتمالا یکی از گزینه‌های خروج در پنجره زمستانی خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

حامد پاکدل یکی از خرید‌های فصل جدید پرسپولیس برای خط حمله بود؛ بازیکنی که شاید برای پر کردن جای خالی شهریار مغانلو جذب شد، اما تا اینجای کار حضور ناموفقی در جمع سرخپوشان داشته و چه بسا گروهی از پرسپولیسی‌ها اصلا یادشان نیست که چنین بازیکنی در اختیار دارند!

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از همشهری آنلاین؛ پاکدل اغلب روی نیمکت است و به ندرت بازی می‌کند. او پارسال در آلومینیوم اراک گل کرد و بار‌ها شایعه حضورش در تیم‌های مدعی و بزرگ مطرح شد. خود حامد هم تا جایی که می‌توانست به همه تیم‌های نامدار چراغ سبز نشان داد. درنهایت، اما او به پرسپولیس پیوست.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که به‌نظر نمی‌رسید جذب پاکدل اولویت اصلی کادرفنی سرخ‌ها بوده باشد. اتفاقی که هم‌اکنون برای این مهاجم رخ داده، یک عقبگرد کامل نسبت به فصل گذشته است. پاکدل فصل گذشته تا این مقطع یعنی پایان هفته دوازدهم ۶ گل به ثمر رسانده بود.

از قضا گل ششم او در همین هفته دوازدهم برابر خود پرسپولیس به ثمر رسید. با وجود این مهاجم ۳۰ ساله سرخ‌ها امسال فقط یک گل زده که به همان بازی هفته اول برابر فولاد اهواز برمی‌گردد. این روز‌ها شایعاتی در مورد احتمال جدایی پاکدل از پرسپولیس در پنجره زمستانی به گوش می‌رسد؛ اتفاقی که اگر رخ بدهد پرونده حضور ناموفق این بازیکن در ترکیب مدافع عنوان قهرمانی را خواهد بست.

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در صفحه پرسپولیس شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها