|

بزرگ ترین هدیه سپاهان به پرسپولیس

کادر فنی پرسپولیس سرانجام به ترکیب ایده آل خود برای ادامه بازی های لیگ برتر رسید.

لینک کوتاه کپی شد

تیم فوتبال پرسپولیس با کسب پیروزی یک بر صفر مقابل سپاهان اصفهان در پایان هفته دوازدهم ۲۵ امتیازی شد تا در رتبه دوم جدول قرار گرفته و با اختلاف سه امتیازی در تعقیب استقلال تهران به آینده چشم دوخته باشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرگزاری مهر؛ مدافع پنج دوره قهرمانی متوالی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال پس از فراز و نشیب‌هایی که در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر فوتبال داشت توانسته است در سه دیدار قبلی خود به ۹ امتیاز برسد. امتیازاتی که پرسپولیس را همسایه استقلال تهران کرد تا سرخپوشان بار دیگر امیدوارم به فتح جام زرین فوتبال باشگاهی ایران شوند.

یحیی گل محمدی در حالی توانست آمار امتیاز گیری پرسپولیس در فصل جاری را بهبود ببخشد که ترکیب اصلی این تیم بار‌ها دستخوش تغییر در هر بازی شده بود، اما سرمربی پرسپولیس بالاخره به ثبات نسبی در انتخاب ۱۱ بازیکن اصلی خود رسید تا بتواند پس از خروج محمدحسین کنعانی زادگان، شهریار مغانلو و احمد نورالهی در نقل و انتقالات تابستانی به ترکیب ایده آل برسد.

عملکرد علی شجاعی به عنوان دفاع چپ با پاس گل‌های او در دیدار با ذوب آهن و سپاهان اصفهان همراه بود. او که در دیدار با پیکان تهران نیز به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و گلزنی کرد تبدیل به مهره قابل اطمینان کادر فنی سرخپوشان شد تا سعید آقایی به نیمکت تیم منتقل شود.

یحیی که در ابتدای فصل با چالش انتخاب هافبک وسط روبرو بود پس از عدم موفقیت رضا اسدی در این پست سراغ گزینه‌هایی همچون کمال کامیابی نیا و محمد شریفی رفت تا این بازیکنان خوش بدرخشند و بتوانند به پرسپولیس کمک کنند.

شریفی با عملکرد ایده آل خود توانست زوج میلاد سرلک در میانه میدان پرسپولیس شود، اما مصدومیت او سبب شد تا کامیابی نیا بار دیگر با جنگندگی خود نشان دهد همچنان می‌تواند مهره‌ای تأثیرگذار برای تیمش باشد.

او در دیدار با سپاهان گل سه امتیازی پرسپولیس را نیز به ثمر رساند تا سرخ‌ها برنده دیدار همیشه حساس لیگ برتر ایران شوند. عملکرد بازیکنان پرسپولیس در چند هفته گذشته باعث شده تا گل محمدی با خیال راحت به ترکیب مد نظرش برسد و با اطمینان خاطر برای بازی با تراکتور تبریز آماده شوند. گل محمدی پس از هفته‌ها با کمترین تغییر به مصاف هم رنگ تبریزی خود می‌رود تا گام بلند دیگری برای نزدیک شدن به استقلال بردارد.

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در صفحه پرسپولیس شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها