|

غیبت قطعی دو بازیکن استقلال برابر آلومینیوم

دو بازیکن تیم فوتبال استقلال نمی‌توانند تیم‌شان را در دیدار با آلومینیوم اراک در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال همراهی کنند.

لینک کوتاه کپی شد

آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال برای آماده‌سازی دیدار مقابل آلومینیوم اراک در هفته سیزدهم لیگ برتر از ساعت 15 امروز (یکشنبه) در مجموعه آرارات برگزار خواهد شد. پس از تمرین، بازیکنان استقلال راهی فرودگاه می‌شوند تا با پرواز ساعت 18 راهی اراک شوند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تسنیم؛ وریا غفوری کاپیتان تیم فوتبال استقلال با وجود حضور در تمرینات هنوز مصدومیتش به صورت کامل برطرف نشده است و به بازی با آلومینیوم نمی‌رسد. قرار است این بازیکن از دیدار با مس رفسنجان دقایقی بازی کند و کم کم آماده حضور در ترکیب اصلی شود. محمدحسین مرادمند مدافع استقلال نیز که سه اخطاره است و در دیدار با آلومینیوم غایب خواهد بود.

از سوی دیگر امین قاسمی‌نژاد مهاجم استقلال که به دلیل شکایت مدیربرنامه‌های سابقش در دیدار با پدیده مشهد و فولاد خوزستان بازی نکرد، می‌تواند آبی‌پوشان را در بازی با آلومینیوم اراک همراهی کند. سازمان لیگ به باشگاه استقلال اعلام کرده که شکایت از مهاجم آبی‌پوشان شخصی بوده است و او منعی برای بازی کردن ندارد.

آخرین اخبار باشگاه استقلال را در صفحه استقلال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها