|

نگرانی یحیی از جناح چپ پرسپولیس برطرف شد

خیال یحیی گل‌محمدی از منطقه چپ خط دفاعی آسوده شده است.

لینک کوتاه کپی شد

درخشش علی شجاعی در بازی‌های گذشته رقابت را در سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس افزایش داده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ علی شجاعی که از شروع فصل جدید اغلب بازی‌ها را دور از ترکیب بود، پس از بازی با هوادار با تصمیم یحیی در ترکیب اصلی به میدان رفت و جالب این که در پست غیر تخصصی دفاع چپ هم موفق شد نمایش درخشانی داشته باشد.

این هافبک خوش تکنیک در جریان بازی مقابل پیکان ثانیه‌هایی بعد از ورودش به زمین گل سوم تیمش را در هفته دهم لیگ برتر به ثمر رساند و همین اتفاق کافی بود تا نظر کادرفنی به استفاده از این بازیکن جلب شود و شجاعی برای اولین بار در فصل جاری در یک مسابقه از ابتدا در ترکیب قرار گرفت و طی ۹۰ دقیقه حضورش، نمایش بسیاری خوبی را در جام حذفی مقابل ویستا توربین ارائه کرد.

او در بازی با ویستا توربین حضور فعالی در سمت چپ خط دفاعی داشت و بار‌ها و بار‌ها نفوذ کرد و با ارسال‌های خود بازیکنان را صاحب فرصت کرد. نکته مهم کیفیت ارسال‌های شجاعی است که کار را برای گلزنی مهاجمان و دیگر بازیکنان آسان‌تر می‌کند.

آن هم با توجه به این که در سیستم و تدابیر فنی گل محمدی، سرعت و تکنیک مدافعان کناری و همین طور نوع ارسال‌هایی که انجام می‌دهند بسیار حیاتی است. شجاعی در بازی با ویستا توربین، ذوب آهن و سپاهان حضور درخشانی داشت و توانست خودش را به منطقه چپ خط دفاعی سرخ‌ها و تفکرات یحیی تحمیل کند.

از این رو به احتمال زیاد در بازی با تراکتور نیز شجاعی گزینه اول کادرفنی برای بازی در دفاع چپ خواهد بود. هرچند که وحید امیری نیز بهترین روزهایش را پشت سر می‌گذارند و سعید آقایی نیز از انگیزه‌های فوق العاده‌ای برای رویارویی با تیم سابقش برخوردار است.

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در صفحه پرسپولیس شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها