|

علیرضا بیرانوند بمب نقل و انتقالات پرسپولیس!

باوجود آغاز رسمی مذاکرات از سوی پرسپولیس، جذب بیرانوند در پنجره پیش رو «بسیار بعید» به نظر می‌رسد.

لینک کوتاه کپی شد

در حالی که شایعات پیرامون وضعیت علیرضا بیرانوند قوت گرفته، باشگاه پرسپولیس نیز به صورت رسمی مذاکره برای جذب او را آغاز کرده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه، علیرضا بیرانوند پس از حضور در بلژیک و پرتغال، حالا باتجربه دروازه‌بانی در فوتبال اروپا پیشنهادات متنوعی را پیش روی خود می‌بیند که در میان آنها تیمهای لیگ برتر خلیج فارس نیز هستند که به شدت استخدام وی را دنبال می‌کنند.

وکیل بیرانوند مصطفی سلیمانی می‌گوید که او علاوه بر سه تیم از لیگ برتر ایران، از دو تیم پرتغالی هم پیشنهاد دارد و شاید پس از بواویشتا، حضور در تیمی جدید از لیگ پرتغال را تجربه کند. وکیل بیرانوند بدون اسم بردن از نام این تیمها، می‌گوید که آنها در بین تیمهای خوب لیگ پرتغال هستند.

با این حال، جدی‌ترین مشتری داخلی بیرانوند، باشگاه پرسپولیس است. پرسپولیس که چهار فصل از حضور بیرانوند در درون دروازه بهره برد، حالا به صورت رسمی مذاکره با این گلر ملی پوش و باشگاهش را آغاز کرده و در تلاش است تا با جلب نظر وی، اولین خرید زمستانی اش را انجام دهد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که مجید صدری پس از گرفتن تائید یحیی گل‌محمدی، این مذاکرات را آغاز کرده اما نکته اصلی این است که به این سادگی‌ها رضایت نامه بیرانوند را صادر نخواهد شد و باشگاه او به دنبال دریافت رقم رضایت نامه است. بنابراین رقیب متمول و لیگ برتری پرسپولیس، در این انتقال دست بالاتر را دارد.

سلیمانی در پاسخ به این سوال که چه زمانی تکلیف بیرانوند روشن خواهد شد می‌گوید که تا حداکثر دو هفته وضعیت بیرانوند برای دور برگشت فصل 2021-2022 مشخص می‌شود.

اگرچه هنوز رقم رسمی برای جذب بیرانوند اعلام نشده اما شنیده‌ها حاکی از آن است که رقمی کمتر از یک میلیون دلار برای رضایت نامه وی از سوی باشگاه بواویشتا در نظر گرفته شده که تقریبا هیچ باشگاهی در ایران توان پرداخت آن را ندارد. اما بیرانوند تلاش خواهد کرد تا خودش رضایت نامه را بگیرد و تیم بعدی اش را انتخاب کند. نکته مهم اینکه اگرچه بواویشتا به صورت قرضی بیرانوند را در اختیار دارد اما باتوجه به قرارداد این بازیکن، می‌تواند بند خرید دائمی وی را فعال کند و به عنوان مالک، او را به تیم دیگری بفروشد. در غیر این صورت پرسپولیس علاوه بر بواویشتا باید با آنتورپ بلژیک هم توافق کند.

آخرین حضور گلر شماره یک تیم ملی در ترکیب بواویشتا مقابل اسپورتینگ لیسبون بود که او در نیمه اول توانست کلین شیت کند و در نیمه دوم به دلیل مصدومیت تعویض شد. او در فصل جاری 8 بازی برای تیمش انجام داده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها