|

یحیی رکورد برانکو را می شکند؟

گل محمدی در فکر کسب سومین سوپرجام خود با پرسپولیس است.

لینک کوتاه کپی شد

یحیی گل محمدی تا به حال در فوتبال ایران 2 قهرمانی لیگ، 2 قهرمانی جام حذفی و 2 قهرمانی سوپرجام داشته است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ یحیی گل محمدی در حالی شش قهرمانی گرفته که نکونام به عنوان سرمربی رقیب سرخ ها در سوپرجام تنها یک قهرمانی در جام حذفی داشته است.

در تاریخ مسابقات فوتبال سوپرجام، یحیی گل محمدی یک بار به عنوان سرمربی ذوب آهن در بازی برابر استقلال خوزستان در سوپرجام به برتری قابل ملاحظه 4-2 رسید و قهرمان سوپرجام شد، او یک بار هم در سوپرجام امسال با پیروزی برابر تراکتور به عنوان سرمربی پرسپولیس صاحب عنوان قهرمانی در این عرصه شد.

گل محمدی به دنبال هفتمین قهرمانی کل و سومین قهرمانی در سوپرجام است در حالی که نکونام تنها یک قهرمانی در جام حذفی به عنوان مربی به دست آورده و چشم به دومین جام در تاریخ مربیگری خود دارد.

اما اگر یحیی گل محمدی با پرسپولیس قهرمان سوپرجام شود، رکوردش از برانکو مرغوبتر خواهد بود، گل محمدی هر 2 قهرمانی را در میدان به دست آورده است اما برانکو که 3 قهرمانی در سوپرجام دارد یک بار با خاطر غیبت رقیبش یعنی استقلال قهرمان شده و بار دیگر بدون مسابقه و به خاطر قهرمانی دوبل در لیگ و جام حذفی قهرمان شده است.

به عبارتی برانکو تنها یک بار در سوپرجام و در میدان قهرمان شده و 2 قهرمانی دیگر در میدان نبوده ولی گل محمدی در این عرصه 2 قهرمانی به دست آورده است.

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در صفحه پرسپولیس شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها