|

فرهاد تکلیف ستاره نیمکت نشین را مشخص کرد!

وکیل امین قاسمی‌نژاد مهاجم تیم استقلال در گفتگو با روزنامه فرهیختگان، جدایی این بازیکن از جمع آبی پوشان را تکذیب کرد.

لینک کوتاه کپی شد

هنوز نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر تمام نشده و هنوز پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی فوتبال ایران باز نشده اما شایعه ها و گمانه زنی ها در خصوص لیست ورودی و خروجی تیم ها از سوی رسانه های مختلف آغاز شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ در خصوص لیست خروجی باشگاه استقلال این طور مطرح شده است که امین قاسمی نژاد مهاجم مطرح و گلزن این تیم که ابتدای فصل جاری با کلی امید و آرزو به حمع شاگردان مجیدی پیوست در نیم فصل از جمع استقلالی ها جدا شده و راهی تیم دیگری خواهد شد.

پیش از این از برخی مشکلات حقوقی که طی هفته های گذشته برای این مهاجم به وقوع پیوسته بود که منجر به بیرون ماندن وی از لیست دو بازی اخیر آبی ها شده بود خبر دادیم هرچند برخی سعی کردند این مسائل را به مشکلات فنی ربط بدهند.

بر همین اساس نیز برخی این طور مطرح کردند که بیرون ماندن امین از لیست بازی های اخیر استقلال سیگنالی برای خداحافظی این مهاجم از جمع آبی پوشان محسوب می شود اما طبق شنیده های فرهیختگان طی صحبت های انجام شده بین مجیدی با قاسمی نژاد در تمرینات روزهای اخیر استقلال، سرمربی استقلالی ها به این بازیکن اعلام کرده که همچنان او را می خواهد و اصلا روی جدایی از جمع آبی ها در نیم فصل دوم حسابی نکند.

در تمرینات نیز این بازیکن از لحاظ اخلاقی و فنی خیلی خوب نشان داده اما به خاطر برخی مشکلات روحی و روانی و مالی از جمله شکایت پدیده و سپس مدیر برنامه های سابق این بازیکن، قاسمی نژاد از لحاظ روحی و انگیزشی تا حد زیادی دچار افت شده که به نظر می رسد با برطرف شدن این مشکلات، این بازیکن دوباره به روزهای اوج گذشته باز خواهد گشت.

بر همین اساس نیز وکیل این بازیکن شمالی ضمن تکذیب جدایی قاسمی نژاد از استقلال اظهار داشت:

امین می ماند. دیروز با کادرفنی استقلال و فرهاد مجیدی صحبت کردم و گفتم با توجه به شرایط اگر به امین نیازی ندارید اجازه بدهید در فضایی دوستانه این بازیکن جدا شود که مجیدی اعلام کرد این بازیکن را می خواهیم و برای هیچ تیمی رضایت نامه اش را صادر نمی کنیم و این بازیکن تا پایان فصل کنار ما می ماند.

وی همچنین در پایان از بسته شدن موقت پرونده مالی باشگاه مشهدی در رابطه با رضایتنامه این بازیکن خبر داد و اعلام کرد:

با پدیده درخصوص باقی مانده مبلغ رضایت امین به توافق رسیدیم.

آخرین اخبار باشگاه استقلال را در صفحه استقلال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها