|

هیچکس به فکر آقای گل پرسپولیس نیست!

مهدی عبدی گزینه سوم گل محمدی برای حضور در ترکیب اصلی است.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس این فصل تنها 3 مهاجم تخصصی و کلاسیک در اختیار دارد و تنها عیسی آل کثیر است که مورد توجه یحیی گل محمدی است. از این رو مهدی عبدی و حامد پاکدل وضعیتی کاملا نامشخص دارند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ اگرچه حامد پاکدل چند هفته ای درگیر مصدومیت بود اما مهدی عبدی بدون هیچ مشکلی مقابل سپاهان 90 دقیقه روی نیمکت نشست و مقابل ذوب آهن نیز دقیقه 90 به جای آل کثیر به میدان آمد.

این اتفاقات در حالی رخ می دهد که مهدی عبدی سابقه خوبی در گلزنی طی 3 فصل اخیر لیگ برتر داشته و همواره در بازی های بزرگ برای تیمش گلزنی کرده تا هیچ وقت هواداران پرسپولیس را از خود نا امید نکند.

عبدی که از سوی کالدرون میدان دید و شاید اگر کالدرون به او میدان نمی داد، همچنان باید در تیم امید پرسپولیس توپ می زد یا به شکل قرضی راهی تیم های دیگر می شد، همواره در مسابقات مهم‌ و بزرگ عملکرد بسیار خوبی داشته اما به رغم این موضوع هنوز در تثبیت جایگاه خودش در تفکرات یحیی گل محمدی موفق نبوده است.

نگاهی به کارنامه عبدی نشان می دهد این بازیکن جوان تا همین جای کار و تا این هفته با 4 گل زده بهترین گلزن پرسپولیس محسوب می شود اما باز هم در مسابقه بسیار مهمی مثل دیدار با سپاهان در ترکیب قرار نمی گیرد و حتی به‌عنوان بازیکن تعویضی هم برای حضور در زمین شانسی ندارد.

عبدی که قبل از بازی با ذوب آهن، در مسابقه با پیکان فیکس بود و حتی گل اول تیمش را هم به ثمر رساند، در دقایق پایانی مسابقه تعویض شد و سپس در بازی بعدی مقابل ذوب آهن هم 90 دقیقه روی نیمکت نشست و درنهایت در ثانیه های پایانی جای آل کثیر به میدان آمد.

به هرحال تمام این مسائل نشان می دهد یحیی گل محمدی به عبدی اعتماد ندارد و برای او عیسی آل کثیر مهاجم ویژه تری است. اما موضوع این است که به عبدی این فرصت هم داده نمی شود تا کنار آل کثیر بازی کند و در اکثر بازی ها امید عالیشاه، وحید امیری و حتی مهدی ترابی به مهدی عبدی ترجیح داده می شوند.

مهدی عبدی که در 20 دقیقه پایانی بازی دربی به میدان آمد و در بازی با سپاهان نیز 90 دقیقه روی نیمکت نشست، هنوز مشخص نیست مقابل تراکتور بازی می کند یا نه اما هرچه هست او همچنان گلزن اول پرسپولیس محسوب می شود و آل کثیر با میزان دقایق بالایی که برای سرخ ها بازی کرده یک گل کمتر از او به ثمر رسانده است.

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در صفحه پرسپولیس شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی