|

ترکیب رسمی آلومینیوم برای بازی با استقلال، دوشنبه 13 دی

از هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر، آلومینیوم در اراک به مصاف استقلال می رود.

لینک کوتاه کپی شد

تیم فوتبال آلومینیوم اراک که در حال حاضر رتبه چهارم را در اختیار دارد و توانسته فصل خوبی داشته باشد، امروز در دیداری حساس میزبان استقلال خواهد بود که امیدوار است مثل بازی با پرسپولیس، دیگر تیم پرطرفدار فوتبال ایران را هم شکست بدهد و فاصله‌اش با صدر جدول را کمتر کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ شاگردان رسول خطیبی که پس از ۱۱ هفته شکست‌ناپذیری در لیگ برتر و یک برد در جام حذفی، در دیدار اخیرشان مقابل صنعت نفت آبادان باخت غیرمنتظره‌ای داشتند، امروز به دنبال جبران برابر استقلال هستند و می‌خواهند با یک برد دیگر به شرایط خوب گذشته برگردند.

آلومینیوم در بازی امروز حسین پورحمیدی را درون دروازه دارد؛ رامتین سلیمان‌زاده و وحید محمدزاده مثل همیشه زوج خط دفاعی اراکی‌ها را تشکیل می‌دهند و میلاد فخرالدینی و پوریا آریاکیا نیز به‌عنوان مدافعان راست و چپ مقابل استقلال بازی می‌کنند.

مصطفی احمدی و محمد قائدرحمتی که جزو خوب‌های این فصل آلومینیوم بوده‌اند، دوباره در کنار هم بازی می‌کنند و هافبک‌های دفاعی اراکی‌ها مقابل استقلال هستند که جلوتر از آنها امیر نوری به میدان خواهد رفت.

اسماعیل شریفات برابر تیم سابق خود در پست وینگر راست به کار گرفته شده و در جناح چپ نیز محمد علی‌نژاد بازی می‌کند و رسول خطیبی به دنبال ایجاد موقعیت و گلزنی با حرکات تکنیکی و سریع این دو بازیکن است.

آلومینیوم که مثل دو هفته گذشته علیرضا نقی‌زاده و سجاد آقایی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و از محمدامین اسدی نیز در فهرست نفراتش بهره نمی‌برد، نیما درودی را برای دومین مسابقه متوالی در خط حمله دارد.

ترکیب آلومینیوم مقابل استقلال به‌صورت زیر است:

حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان‌زاده، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، پوریا آریاکیا، مصطفی احمدی، محمود قائدرحمتی، امیر نوری، اسماعیل شریفات، محمد علی‌نژاد و نیما درودی.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها