|

جزئیات پیشنهاد اغواکننده رئال مادرید به امباپه لو رفت!

مسئولان رئال مادرید می خواهند با قراردادی ۶ ساله، کیلیان امباپه را از پاری‌سن‌ژرمن بخرند.

لینک کوتاه کپی شد

با باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه حالا بسیاری در دنیای فوتبال لحظه شماری می‌کنند تا اتفاق بزرگ رقم بخورد؛ اتفاق بزرگ هم انتقال کیلیان امباپه از پاریس به مادرید است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال360؛ موضوعی که قریب به ۲ سال درباره‌اش صحبت می‌شود اما هنوز نهایی نشده است. حالا از آنجا که امباپه فقط ۶ ماهه دیگر با «پ اس ژ» قرارداد دارد و بعد از این تاریخ بازیکن آزاد می‌شود، به صورت رسمی می‌تواند با مسئولان رئال مادرید مذاکره و حتی قراردادش را هم از همین حالا امضا کند! روزنامه اسپانیایی «ABC» در گزارشی مفصل به داستان انتقال امباپه به رئال مادرید پرداخته و جزئیات جالب توجهی از پیشنهاد این قرارداد را منتشر کرده است.

قرارداد ۶ ساله به ارزش سالیانه ۲۱ میلیون یورو

رئال مادرید قرار است امباپه را با قراردادی ۶ ساله به خدمت بگیرد. از آنجا که میزان مالیات در اسپانیا بسیار زیاد است، پیشنهاد رئال مادرید به امباپه مبلغ سالیانه ۲۱ میلیون یورو خالص است. این رقم دقیقا اندازه همان قراردادی است که رئال مادرید با کریستیانو رونالدو در سال‌های گذشته داشته. البته که این تمام ماجرا نیست چون رئال مادرید قرار است روز عقد قرارداد مبلغ ۴۰ میلیون یورو به عنوان پاداش به امباپه بپردازد؛ رقمی قابل توجه که می‌تواند آن را با پدرش ویلفرد امباپه و البته وکیل فرانسوی‌اش، دلفین وریدن تقسیم کند. وریدن همان وکیلی است که از ۲ سال قبل مدام در گوش امباپه خوانده که اگر قرار است جایی در تاریخ فوتبال برای خودش دست و پا کند باید هر طور شده پاریس را به مقصد رئال مادرید ترک کند.

پیشنهاد ناچیز رئال در مقایسه با پاری‌سن‌ژرمن

پیشنهادی که رئال مادرید ارائه کرده چندان هم چرب و دندان‌گیر نیست. همین حالا تیم‌های دیگری در فوتبال اروپا هستند که حاضرند قراردادی به مراتب بیشتر به امباپه ارائه کنند. پیشنهاد جدید رئال مادرید اصلا قابل مقایسه با پیشنهاد مسئولان «پ اس ژ» نیست؛ مسئولان قطری این باشگاه فرانسوی به امباپه گفته‌اند در صورت تمدید قرارداد سالیانه رقم ۳۶ میلیون یورو خواهد گرفت. این موضوع با چراغ سبز ویلفرد، پدر کیلیان روبه‌رو شده و او به دلیل همین پیشنهاد مالی ارزشمند در پی راضی کردن پسر برای ماندن در پاریس است. با این حال، دلفین، وکیل فرانسوی کیلیان امباپه خیال موکلش را راحت کرده که در صورت حضور در مادرید می‌تواند خیلی راحت این اختلاف قیمت پیشنهادی به وجود آمده را جبران کند. او درخواست کرده امباپه در قرارداد جدیدش با رئال مادرید، حق تصویر را برای خودش نگه دارد تا از این نظر بتواند نزدیک به همان رقمی که مسئولان پاریسی پیشنهاد داده‌اند، درآمدزایی کند. با این حال به نظر می‌رسد پدر امباپه همچنان پیشنهاد مالی «پ اس ژ» را مناسب‌تر می‌داند. در این بین شایعه شده مادر امباپه که او هم مثل پدرش ورزشکار بوده، با مسئولان قطری این باشگاه دیدار کرده و به آنها چراغ سبز نشان داده که پسرش قرارداد را تمدید کند. هر چند به نظر می‌رسد این دیدار با هماهنگی وکیل امباپه صورت گرفته و قرار بر آن شده که در جلسه با مسئولان «پ اس ژ»، نقشه کهنه «پلیس خوب و بد» اجرا شود.

پاریسی ها به صورت رسمی اعلام می‌کنند؟

موضوعی که در این بین مشخص شده این است که امباپه از همین حالا می‌تواند با رئال مادرید مذاکره کند و حتی قرارداد ببندد. البته که اگر قراردادی بین دوطرف منعقد شود باید این موضوع به اطلاع باشگاه قبلی یعنی پاری‌سن‌ژرمن برسد. اینجاست که دیگر تصمیم با پاریسی‌هاست که این جدایی را به صورت رسمی اعلام کنند یا نه. با این حال به نظر می‌رسد از آنجا که 2 باشگاه قرار است در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم بروند، فعلا جزئیات رسمی منتشر نمی‌شود و همه چیز به بهار موکول خواهد شد.

دلخوری پدر از مسئولان رئال مادرید؟

در این میان مساله قدیمی هم سرباز کرده که مربوط به پیشنهاد ۴ سال پیش رئال مادرید به کیلیان امباپه است. در آن زمان، امباپه تازه در موناکو چهره شده بود و تیم‌های بزرگی در پی به خدمت گرفتنش بودند. یکی از آن تیم‌ها رئال مادرید بود. پیشنهاد رئالی‌ها برای جذب امباپه ۱۳۰ میلیون یورو به علاوه ۳۰ میلیون یورو پاداش بود. با این وجود، پدر امباپه که نقش مدیر برنامه‌های او را ایفا می‌کرد از مسئولان رئال مادرید خواست سالیانه رقم ۱۱ میلیون یورو خالص به فرزندش پرداخت شود. آن زمان، رئال مادرید، کریستیانو رونالدو، کریم بنزما و گرت بیل را در ترکیب اصلی خط حمله‌اش داشت و جایی برای ثابت بازی کردن امباپه نبود. فلورنتینو پرس به پدر امباپه اعلام کرد از آنجا که پسرش فقط یک فصل در لیگ یک فرانسه بازی کرده و تضمینی هم برای ثابت بازی کردنش در رئال نیست، نمی‌تواند چنین دستمزدی را به امباپه بپردازد. به همین دلیل داستان انتقال امباپه به رئال مادرید در آن سال نهایی نشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها