|

ابلاغ حضور هواداران در استادیوم ها

مجید شهیدی مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد باید با تخلفات به صورت بازدارنده برخورد شود تا حضور خانوادگی نیز صورت پذیرد.

لینک کوتاه کپی شد

برای تقدیر از عوامل امنیتی و انتظامی در برگزاری مسابقات فوتبال ملی و باشگاهی امروز (دوشنبه) همایشی در هتل آکادمی فوتبال برگزار شد که سایت فدراسیون فوتبال در این باره اطلاع‌رسانی کرده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ این همایش که همراه با خبرهایی متفاوت از جمله ابلاغ دستورالعمل حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها بود، بخش‌های مهم دیگری نیز داشت.

مجید شهیدی مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان درباره حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها اظهار داشت:

موضوع ورزش را علی‌رغم اینکه شورای تأمین بحث امنیت را دارد و ما در کنار این شورا هستیم و منویات شورا را انجام می‌دهیم، اما اگر بحث‌های ورزشی و تخلفات و موضوعات آن را اجتماعی ببینیم، بهتر از این است که بخواهیم نگاه امنیتی داشته باشیم.

باید بحث‌های امنیتی را به بخش‌های دیگر بسپاریم و اگر در موضوعات اجتماعی تخلفی شده، مثلاً اتفاقی برای تماشاگری رخ داده به صورت مسائل اجتماعی بررسی کنیم و صرفاً جرایم مربوط به آن را در نظر بگیریم. در واقع یک بازدارندگی ایجاد کنیم تا تخلف کمتری رخ بدهد و رویدادهای ورزشی به آسانی حتی به صورت خانوادگی مانند حضور در سینماها دنبال شود. در همین جلسه از سوی نماینده وزارت کشور به اینجانب اعلام شد که دستورالعمل حضور 30 درصدی تماشاگران در ورزشگاه‌ها به استانداری‌ها ابلاغ شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها