|

7 بازیکن قطعی و 5 بازیکن در لیست انتظار یحیی!

قرارداد ۱۲ بازیکن پرسپولیس در آخر فصل به اتمام می رسد.

لینک کوتاه کپی شد

خیلی ها معتقدند پرسپولیس وقتی لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد که در نقل و انتقالات تابستانی خوب کار نکرد و ۳ ستاره تاثیرگذار این تیم یعنی احمد نوراللهی ، محمد حسین کنعانی زادگان و شهریار مغانلو از جمع قرمزها جدا شدند و باشگاه نتوانست بازیکنانی در حد نفرات جدا شده به خدمت بگیرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ برای سال آینده اوضاع پرسپولیس به مراتب سخت تر خواهد شد، چراکه ۱۲ بازیکن این تیم در پایان لیگ بیست و یکم بازیکن آزاد خواهند شد که در بین آن ها چند ستاره تاثیرگذار هم به چشم می خورد. همانطور که مجید صدری چندی قبل اعلام کرد، باشگاه پرسپولیس به زودی کار تمدید قرارداد بعضی از این بازیکنان را آغاز خواهد کرد تا اجازه ندهد این نفرات به سرنوشت بازیکنان جدا شده قبلی دچار شوند. بر همین اساس قرار است مدیران پرسپولیس با هماهنگی یحیی گل محمدی در تعطیلات نیم فصل اقدام به مذاکره و تمدید قرارداد ستاره های تیمشان بکنند. اما این نفرات چه کسانی هستند؟

مهدی ترابی

ترابی با وجود نیمکت نشینی در دو بازی مقابل ذوب آهن و سپاهان ، همچنان یکی از ستاره های پرسپولیس محسوب می شود و به طور حتم مهره تاثیرگذاری برای این تیم به حساب می آید. خود ترابی هم جندی قبل به صراحت اعلام کرد دوست دارد در پرسپولیس بماند و در صورتیکه باشگاه به او پیشنهاد تمدید قرارداد دهد ، به طور حتم از این موضوع استقبال خواهد کرد و قراردادش را با پرسپولیس تمدید می کند.

میلاد سرلک

ستاره ملی پوش و بی حاشیه پرسپولیس ، یکی از بازیکنان موردعلاقه یحیی گل محمدی به حساب می آید و سرمربی سرخ پوشان اعتقاد خاصی به میلاد دارد. قرارداد سرلک در پایان فصل به اتمام می رسد و باشگاه پرسپولیس قصد دارد قبل از پایان لیگ قرارداد این بازیکن تاثیرگذار را تمدید کند.

حامد لک

بعد از رفتن رادوشویچ از ایران و غیبت در تمرینات و مسابقات پرسپولیس ، حامد لک به تنها گلر مطمئن قرمزها تبدیل شده است. یحیی معتقد است تیمی مثل پرسپولیس باید ۲ گلر طراز اول داشته باشد ، چرا که پست دروازه بانی بسیار حساس است. به طور حتم پرسپولیس بعد از رفتن رادو ، در نقل و انتقالات نیم فصل برای جذب یک گلر با کیفیت اقدام خواهد کرد ولی با این حال عملکرد خوب لک از زمان آمدنش به پرسپولیس باعث شده تا مدیران این تیم و شخص یحیی گل محمدی بخواهند این گلر را هم برای فصول بعدی حفظ کنند. از همین رو یکی از نفراتی که باشگاه پرسپولیس برای تمدید قراردادش اقدام خواهد کرد، حامد لک خواهد بود.

عیسی آل کثیر

هرچند نوسان عیسی آل کثیر در چند وقت اخیر زیاد بوده و این بازیکن گلزن هنوز با روزهای قبل از محرومیتش فاصله دارد، با این حال عیسی مهره ای موثر برای تیمش است و یحیی هم حساب ویژه ای روی این بازیکن باز کرده است. از همین رو آل کثیر هم در لیست نفراتی خواهد بود که باشگاه پرسپولیس به او پیشنهاد تمدید قرارداد خواهد داد.

سید جلال حسینی

کاپیتان پرافتخار و محبوب پرسپولیسی ها در ۴۰ سالگی هم جزو برترین مدافعان لیگ برتر به حساب می آید و هیچ نشانی از پیری در این بازیکن دیده نمی شود. سید جلال هم بین مدیران و کادرفنی پرسپولیس و هم بین هواداران این تیم ، فردی محبوب و مورد اطمینان است و در صورتیکه بخواهد به بازی کردن ادامه دهد، قطعا یحیی گل محمدی و مدیران پرسپولیس از این موضوع استقبال خواهند کرد.

شریفی و شجاعی

محمد شریفی و علی شجاعی بدون شک پدیده های پرسپولیس در این فصل بودند و هر وقت این دو بازیکن در ترکیب پرسپولیس قرار گرفتند، نمایش بسیار خوبی از خودشان نشان دادند. شریفی و شجاعی هم آینده خوبی دارند و هم یحیی گل محمدی به سبک بازی آن ها علاقه زیادی دارد. از همین رو این دو بازیکن هم در لیست تمدیدی ها قرار خواهند گرفت و خود آن ها هم به شدت از تمدید قرارداد با پرسپولیس استقابل خواهند کرد.

لیست انتظار

به غیر از نفرات بالا ، بازیکنانی مثل رضا اسدی ، فرشاد فرجی ، احسان پهلوان ، سعید آقایی و مهدی مهدی خانی هم قراردادشان در پایان فصل به اتمام می رسد ولی آینده این نفرات در پرسپولیس نامشخص است. این بازیکنان به نوعی در لیست انتظار خواهند بود و در صورتیکه در ادامه بازی ها عملکرد خوبی داشته باشند و یحیی گل محمدی نظر مثبتی روی آن ها داشته باشد، می توانند به تمدید قرارداد با پرسپولس امیدوار باشند. لازم به ذکر است تمدید قرارداد با این بازیکنان به عملکرد باشگاه  پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی و همچنین نقل و انتقالات تابستان آینده هم مرتبط خواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها