|

سورپرایز بزرگ یحیی در نقل و انتقالات زمستانی!

بزرگترین خرید زمستانی پرسپولیس در درون دروازه است.

لینک کوتاه کپی شد

این روز‌ها با نزدیک شدن به پایان رقابت‌های نیم فصل لیگ برتر، نگاه‌ها متوجه بازار نقل و انتقالات زمستانی است و مثل همیشه دو تیم پرطرفدار استقلال و پرسپولیس زیر ذره بین رفته اند. اگر استقلال پیش از شروع فصل جدید خرید‌های جذابی داشته به نظر می‌رسد این بار نوبت پرسپولیس باشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو؛ پرسپولیس با خریدن دو بازیکن تاجیکستانی که اخیرا قرارداد آن‌ها را نهایی کرده رسما استارتش برای نقل و انتقالات پیش رو را زده است. در این میان عنوان شده که این باشگاه دست کم سه خرید در پست‌های دروازه بانی، هافبک و مهاجم خواهد داشت. اگرچه بسیاری منتظر ورود خرید بازیکن خارجی برای خط حمله هستند، ولی به نظر می‌رسد بمب زمستانی پرسپولیس مربوط به خط دروازه است جایی که عنوان شده قرار است علیرضا بیرانوند به این تیم برگردد.

روز گذشته در رسانه‌ها این شایعه مطرح شد که پرسپولیس حتی برای جذب این دروازه بان با باشگاه آنتورپ مذاکره کرده که این مورد با پاسخ منفی باشگاه بلژیکی روبرو شده است. با این حال، یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس، روز گذشته در کنفرانس خبری این موضوع را گمانه زنی رسانه‌ها عنوان کرد و گفت که هیچ نامه‌ای از باشگاه برای جذب بیرانوند فرستاده نشده است. او همچنین ازاین گفت که حامد لک دروازه بان اصلی پرسپولیس است و به او اعتماد دارد.

با این وجود، امروز روزنامه گل در مطلبی متفاوت به ماجرای خرید بیرانوند پرداخته و جزئیات جدیدی از آن رو کرده است؛ در این گزارش آمده است که پرسپولیس نامه‌ای برای جذب بیرانوند نفرستاده است بلکه خود بیرانوند با یحیی گل محمدی برای بازگشت به پرسپولیس تماس گرفته است. نکته مهمتر اینکه عنوان شده بیرانوند قرار است برای برگزاری اردوی تیم ملی به ایران بیاید، ولی قرار نیست دیگر به پرتغال و باشگاه بواویشتا، تیمی که به صورت قرضی در آن بازی می‌کند، برگردد. این روزنامه ادعا کرده از آنجا که بیرانوند ۴ ماه است حقوقش را دریافت نکرده در نظر دارد قراردادش را به صورت یکطرفه فسخ کند و به پرسپولیس برگردد.

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در صفحه پرسپولیس شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها